Gjest Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 kjærsten min er amerikaner så kan ikke finne på å fri til han hehe.. det blir helt feil! men vi har hatt en tung høst, men ting går seg til å forholde vårt er nå på plass igjen så og si. MEN han sliter veldig med depresjoner og angst og føler ingen tilhørighet her eller noe familie bånd. vi skal flytte sammen igjen så fort jeg har solgt, men det kan ta tid. så til poenget!! på nyttårsaften har vi vært sammen nesten ett år, og jeg tenkte å gi han gifteringer, men uten dato og navn og heller ikke som et frieri. Mer som et løft om at jeg er her og alltid vil være her, og for å få han til å skjønne at jeg er klar for å gift meg med han en dag, jeg har vært veldig vinglete på den fronten nemlig.. og også pressisere at det ikke ligger noe press bak ringene, og at han gjerne må beholde de til den dagen han dør. de er mer et tegn på hva jeg føler og tenker om oss. er dette heeeeeeeeeeelt teit og tar jeg fra han hele manndommen da? husk han er tradisjonell amerikaner...
It's all about me Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Veeeeel, jeg hadde ikke gjort det. Samme hva du sier vil nok gjennomsnittsmannen alikevel ta det som hinting og litt press. Samtidig tar det bort en del av "hans jobb" og mystikken bak det å planlegge ett frieri. Hadde heller sakt det i et romantisk øyeblikk og heller gitt han en anne gave.
Gjest Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 hm. ja sant det. men er han som har tatt opp det her med ekteskap hele veien,og jeg har vel mer eller mindra avvist det hver gang... og det er jo ikke et frieri, jeg skal jo ha en annen forlovelsesring hehe
Slalotte Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Var ikke en amrikaner jeg fridde til men kan jo si min mening da.. Jeg tror kanskje du burde sende ut hint som ikke er så veldig gjennomskuelig.. Gir du han de ringene er jeg sikker på at han tar det som at du frir til han.. Blir kanskje litt rart? Dropp noen små hint her og der Menn skjønner ikke det iallefall
Gjest Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 nei det er jo ikke meningen at det skal være et frieri, er jo ikke fordi jeg absolutt skal gifte meg nå jeg vil gjøre det, er mer et symbol, så da dropper jeg hele greia kjenner jeg!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 om jeg var deg ville jeg heller bestilt en helgetur til dere to på et fint hotell uten barn som du gir han på nyttårsaften med en liten tale om at du liker han og at du ser fram til livet sammen med han.
Gjest Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 av div praktiske grunner får jeg ikke til det.. men men får heller finne på noe på 1 årsdagen vår i starten av januar, det kan jeg få til uten barn takk for tilbakemeldinger!
*Andreapus* Skrevet 27. november 2008 #8 Skrevet 27. november 2008 Hmmm.. Ville nok ikke gjort det.. Men hva med en sånn "promise"ring istede? Det er litt amerikansk, og bedre en gifteringer.
Gjest Skrevet 27. november 2008 #9 Skrevet 27. november 2008 tanken bak var jo at det skulle være som en promise ring, men gjøre det litt enklere å kjøpe giftringer istedet, han er super økonomisk så tenkte det ville falle mer i smak hos han .. men slått det hele fra meg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå