Goodbye Kitty Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 har tatt to kurer, og det siste halve året har syklusene lagt på 30-31 dager. En gang på 29 også. Nå er jeg da på dag 32, og har så vanvittige mensmurringer. Hatt det en uke. Ligger våken om natten å kjenner på det. Var hos gyn på tirsdag på dag 30. Tok innvendig ul. Han sa jeg hadde ganske tykk slimhinne, som kunne være tegn på graviditet, men også tegn på at tr er på vei:( Er veldig svimmel også. Graviditetstester er forøvrig negativ, så tr er vel like rundt hjørnet..
*mitt største ønske* Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Hei hei=) Jeg har gått på 3 pergokurer, 2 enkle og en dobbel, mine sykluser har vært like stabile på pergo som før jeg begynte med pergo, 26-28 dagers syklus... Men du kan jo være gravid da=) alt håp er ikke ute før tr dukker opp=) Lykke til!!!!
Lillevenn33 Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Jeg tok en pergokur og fikk EL 5 dager for sent. Ble ikke gravid heller. Desverre, når testen er negativ så er den som regel det.... Men, undre kan alltid skje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå