Haddy Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Forrige gang jeg var hos jordmor ble jeg målt til 105/65. Og i dag var jeg hos lege og ble målt til 85/50! Er ikke dette veldig lavt da?? Sa jeg hadde vært endel svimmel og at jeg får slags blackouts når jeg reiser meg fort, men han var skikkelig teit og bare sa mm.. og ikke noe mer liksom...
mumtobe09&10 Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Jeg har svaiet mellom 120/60 til 95/50 jevnt igjennom hele svangerskapet hittil, samt mistet maaange kg. (Var 61 og er nå nede på 54) i løpet av veldig kort tid. Det er ikke uvanlig at BT synker og hopper slik, men hvis det plager deg og du synes du ikke fungerer slik du burde synes jeg du skal ta deg en prat til med fastlegen din. Jeg gjorde det stikk motsatte - fikk beskjed om å ta det med ro, men fortsatte samme racet som jeg er vant til. Det endte med sykehusinnleggelse for min del - ikke moro :/ Hvis ikke fastlegen din tar deg seriøst, ta kontakt med jordmor på den lokale helsestasjonen din. De utfører/gjør nøyaktig det samme som legen, utenom sykemeldinger.
heleneogde2gutta Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 hei, enig med mumtobe09, leger er ikke alltid like opptatt av hva som plager oss. lykke til! det der er ikke ikke særlig til blodtrykk, ikke rart du sliter. sjekk ut tråd lenger ned om lavt blodtrykk, der ligger noen tips også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå