♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Jag har atopisk eksem, er ikke noe spesielt plaget med det på kroppen, men jeg sliter veldig med venstre hånd innimellom. Nå har jeg klødd meg sunt noe så innmari og gikk for å plastre to fingre istad. Pratet litt med en kollega som bruker drømmetydning for å komme i balanse med seg selv. Hun påsto at siden eksemen stort sett kom og gikk som det passet på venstre side så hadde jeg bekymringer som jeg ikke hadde fått avklaring på. Høyre side i kroppen går på det med følelser. Ja, sa jeg, jeg har noen bekymringer som jeg ikke har fått avklaring på. Og det som er så rart er at eksemen kom snikende for ca tre uker siden, da vi akkurat hadde begynt å prøve, og jeg begynte å ønske meg en positiv test. Har IKM på lørdag, men tester og tester som en gal. Flere som kan ha tro på at bekymringen og alle tankene rundt denne prossesen kan ha noe med eksemen som plutselig blusser opp igjen? Og især da på venstre side? Følelseslivet mitt er jo supert om dagen med tanke på kjærlighet og nære relasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå