Prosjekt_baby84 Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Den var negativ.. Og nå kjenner jeg at mensen er på vei, så da er det vare å vente til den er over, for så å prøve på nytt. Og da skal jeg kutte ut el testene, tror ikke de har noe godt for seg, blir bare stressa. Er vel bare å kose seg masse:) Veit at man ikke kan regne med å få det til på første forsøk, men jeg er allikevel litt skuffa.. Hadde så inderlig håpet..
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Ja, det er utrolig kjipt å bare få negative tester. Men men, jeg forsøker å se positivt på det :-) Får ha ikm på selveste julaften jeg da. Får ta en øl med gode venninner på venninnejulebord. Rekker forhåpentligvis ikke å tenke så mye på prøvingen midt oppi all førjulsstria ;-) Det kan jo slå positivt ut. Jeg har kjøpt inn sinktabletter, har lest at det kan være positvt for fruktbarheten :-) Verdt et forsøk :-) Når regner du med at neste IKM blir for deg?
Prosjekt_baby84 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2008 Sink altså? Hvordan skal det virke? Jeg har hørt salviete, og noe bringebærkapsel-opplegg (ligger på kjerringråd sidene her). Lurte på om jeg skulle prøve noe av det. Ellers tror jeg det beste trikset er å ikke stresse med det. Jeg har vært kjempestressa nå, så det er ikke så rart at det ikke er noe der. Nå får jeg sikkert mens i dag eller i morgen. Jeg er ikke helt på klokka med syklusen, men ny ikm blir i romjula en gang, nærmere nyttårsaften. Kanskje du får verdens fineste julegave da:) Hvor lenge har du prøvd? Barn fra før?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Heisann Leste her på dib at det var mange som hadde positive opplevelser med å bli gravid etter å ha tatt sink. Mulig det var tilfeldigheter men skader ikke å prøve :-) se bl.a her: http://www.onskebarn.no/forum/showthread.php?t=2841 så jeg skal snart løpe hjem og åpne boksen med sink som står på kjøkkenbenken ;-) er i 4 pp nå etter at jeg hadde en SA i august. Har ei datter på 20 mnd så om vi får en til så er det bare en bonus :-) Lykke til
Prosjekt_baby84 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2008 Jeg var akkurat og kjøpte sink faktisk, samt en boks multivitaminer. For oss begge:) Hun dama sa at det skulle hjelpe på kvaliteten på både sæd og egg, så vi får håpe det gjør susen:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå