Shiny84 Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 i går fikk jeg jo en tynn strek på cb, klar og blå, men tynn, hos legen fikk jeg neg I dag testet jeg en cb og en qr : cb- neg / qr - svakt pos Nå blir jeg forvirra alså!!! men jeg er ved godt mot, for jeg har ALDRI testet svakt pos eller fått noe som kan ligne på en skygge strek på qr før. Tror jeg må på apoteket etterpå å kjøpe meg en digital jeg, så slipper jeg dette strek marerittet, heller hardt og brutalt. har en cb til liggende....... synes dere det er noe vits i å ta den nå?
Gjest Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Kjøp en didital du! Gratulerer med spire- strø litt babystøv på meg også!! fra
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 oiiii så spennende da! Når har du IKM? Har aldri fått slike streker jeg når jeg ikke har vært gravid!!
Prosjekt_baby84 Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Kjør på med en cb til, kan vel ikke skade det? Er den like forvirrende så får du kjøpe en digital. Lykke til:)
Shiny84 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2008 har ikm til lør-søndag... så er jo litt tidlig ute, men... tok den siste jeg hadde liggende av cb... og det ser ut som jeg kan skimte en strek, men det er vel bare sånn skygge strek sikkert, så på den fra morgnen i dag nå også, ser ut til at jeg kan skimte en strek der også, hvis jeg legger go viljen til.. hi, hi.. 4 tester som er svakt pos... kan vel ikke være feil alle sammen, så har jo litt sjangs eller? Tror jeg løper opp på apoteket etterpå å kjøper en dig
Prosjekt_baby84 Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Løp og kjøp:) Og si fra til oss som henger her inne og venter i spenning:)
Shiny84 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2008 he, he, men hva om urinen er for utvanna nå da? jeg kjøper to, så tar jeg en i morgen tidlig også... ja, ja, da er jeg tilbake snart... løp å kjøp tihi
Shiny84 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2008 den var ikke gravid! blæ!! men , men ... det er jo rart det kommer sånne svake streker på alle testene jeg har tatt da! tror nok bare det ikke er nok hcg enda jeg..... får ta en til i morgen tidlig
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 27. november 2008 #9 Skrevet 27. november 2008 Disse CB testene har blitt dårlig synes jeg, for nå kan jeg altid skimte noe der, og jeg har ikke vært gravid de gangene. Men du sier at du har fått tynn blå strek, det kan jo da være noe da da, men hvorfor ble den da ikke mer positiv neste dag? Jeg opplevde ved SA at billigstrimlene ble svakere dag for dag ;O( Si fra når du har tatt CB-digital.
Shiny84 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. november 2008 jeg hat tatt den dig! ble ikke gravid. cb vanlig har det med å få fram skyggestreker, har opplevd det før, men da var de grå, disse jeg ser nå er svakt blå... + at jeg jo tok en QR på morgen urin som ble svakt rosa..... hmmmmmmmm...
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 27. november 2008 #11 Skrevet 27. november 2008 Prøv å ta en QR til, er du langt over IKM? Hos meg så kom SA`en par dager etter forventet mens.
Shiny84 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. november 2008 alså jeg er ikke mer enn 11dpo har ikke ikm før til søndag tror jeg.. vet jo at det er litt dumt og teste før, men en halvgal testoman klarer nok ikke å dy seg nei!! skal ta en test til i morgen tidlig, så får jeg bare se.... tenk om den blir pos og mensen kommer, det er kiipern !! Jeg får skylde meg selv når jeg er så tidlig ute.... klare ikke å kontrolere meg selv vett!, hi, hi
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 28. november 2008 #13 Skrevet 28. november 2008 Hvordan går det med deg, har du testet no mer?
Shiny84 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 28. november 2008 jeg tok en i dag også, men den kom det bare en skygge strek på, så er vel en såkalt kjemisk graviditet, hatt det før også! det er så kipt ass!!! bytta nick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå