Gjest Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Jeg er så plaget med dem, nesten hver natt I natt drømte jeg at kjæresten min døde i trafikkulykke feks. Jeg gråt da jeg våkna Så er det barna jeg bruker å drømme om. At jeg må velge hvem jeg skal velge å redde i diverse ulykker. Helt forferdelig!! Husker jeg tenkte mye på det når tsunamien var, at jeg kanskje måtte ha valgt hvilket barn jeg skulle reddet. Tror jeg leste noen repotasjer om dette. Jeg drømmer såå ofte om at jeg må velge. Begge barna mine drukner feks, hvem svømmer jeg etter? Det er så frustrerende, jeg får så dårlig samvittighet!
Gjest Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Nei..heldigvis ikke nå lengre. Men slet før, var drømmer som kom opp pga uløste konflikter og andre problemer som ikke hadde noe likhet med drømmene, men når ting ble løst og ordna så forsvant også drømmene. Så prøv å tenk over, er det ting du er redd for, bekymrer deg over? KOnflikter du ikke har funnet løsning på? Kan ligge noe der, og det trenger ikke ha noe likheter med drømmene overhode.
Anne-B. Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Du kan ikke få dårlig samvittighet for noe du har drømt. Man må bare innse at man ikke kan kontrollere alt, og underbevisstheten er en av de tingene. Ikke la deg skremme av Freuds drømmetydninger i psykoanalysen, til og med han sa at "noen ganger er en sigar kun en sigar."
Gjest Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Vel, jeg er alenemor og plages SKIKKELIG med det at jeg føler at jeg ikke får gitt barna mine nok At jeg ikke har kapasitet til begge liksom. Eller er jeg student med alt det stresset det innebærer. Drømmen i natt var bare heeelt grusomt, føler meg ikke menneske idag!
Gjest Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Men hva om drømmene er svar på at jeg ikke får gitt barna mine nok?? Da SKAL jeg ha dårlig samvittighet!!! Fy faen, det er helt jævlig! Føler aldri dere at dere ikke strekker til??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå