Gulosten™ Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Et lite hjertesukk fra meg på morgenkvisten, ingen som trenger å lese, men det er så deilig å få det UT!! Har vært uten prevensjon i halvannet år nå. 6 perioder med aktiv prøving. Vanligvis får jeg vondt i puppene noen dager (opp mot en uke) før mens, også får jeg mensen, og SÅ går puppevondten over. Fikk vondt i puppene forrige mandag. Bittelitt murringer til og fra i en uke nå. Så begynte vondtene å gå over, og nå er de nesten helt borte. Før jeg får mensen stråler det nedover i låret, det er vondt på siden i ryggen. Nå er det bare vondt på midten i korsryggen, men INGENTING vondt nedover i låret. I går var jeg uggen i formen, i dag er jeg ikke. Tok en CB digital i går også, "ikke gravid". Jeg HATER denne ventingen!! Vet at eggløsning var torsdag for 2 uker siden, og vi har ikke hatt noe sex å skryte av etter den dagen. Sukk!!
Sivalur Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Sender deg en klem og litt babystøv: ************************************ ************************************ ************************************ Håper du får en positiv test snart da! Og at du IKKE får tanta på besøk idag.. Lykke til!
Gulosten™ Skrevet 27. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2008 Tuuusen takk Trenger alle kryss jeg kan få. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå