Gå til innhold

MÅ ha tips til presang til datter som blir 15!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun skal egentlig få slalåmski og -utstyr, men det er ikke kjøpt inn ennå, så jeg tenkte å finne en presang som hun kan få på sengen om morgenen på bursdagen.

Har dere noen tips?

Kanskje et smykke - men hvor i Bergen (sentrum) finner man fine smykker som tenåringsjenter liker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gav tanta til ungene et navnesmykke til konfirmasjonen hennes. Dette satte hun veldig pis på :-)

Skrevet

Har en søster som blir 18år, og siden hun var 14/15år så har hun satt pris på både smykker ( gjerne Pilegrim eller hva de nå heter), eller hvitt gull med diamant i klassisk stil. Og eksklusiv makeup, eller parfyme, men kansje aller mest pris på å få kontanter så hun fikk dra på shopping selv.

Så er du usikker, hva med et fint kort med penger inni? Så kan hun kjøpe feks klær eller annet hun ønsker seg selv. Vet at mors og 15åringens smak ofte kan kræsje ;-)

Skrevet

Tantungen min på 13 år ønsker seg saltvannspudder til å ha i håret, for å "fløffe" opp håret visstnok. Så det skal hun få. Hvis hun er litt opptatt av utseende kan det kanskje være noe?

Skrevet

Takk for gode forslag. Sånt pudder har vi faktisk kjøpt, hehe, for venninnen hennes hadde det og det var visst bare SÅ bra - ellers hadde det vært fint å gi.

Kanskje penger er det greieste ja, siden jeg aldri vet helt om hun liker det jeg kjøper...?

Skrevet

jeg tar gjerne imot flere forslag - har ikke klart å bestemme meg ennå =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...