Gå til innhold

Sex og onani i søvne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er halveis i svangerskapet. Jeg våkner nesten vær natt av at jeg onanerer mannen min og han meg. Jeg vekker han og fører hånden hans dit.

Noen få ganger våkner jeg ikke helt, men er i en slags våken søvn og med engang jeg får orgasme faller jeg i dyp søvn igjen. Og der ligger han da stakkars seksuelt frustret og føler seg en smule snytt, hehe.

Sover jeg alene begynner jeg og onanere selv, noen ganger får jeg orgasme bare av drømmene...

Dette syns jeg nå begynner å bli ganske slitsomt. Jeg føler jeg mister en del av den gode nattesøvnen, pluss at jeg tar nattesøvnen fra mannen min også (noe som han egentlig syns er helt greit, hehe)

Men noen ganger er dette ekstremt flaut for jeg kan finne på og ule av alle ting. Våknet skikkelig til her en natt av at mannen lo så han ristet siden jeg lå og onanerte og ulte. Er jo FLAUT!

Dette er vårt første barn. Og jeg har aldri holdt på slik i søvne før.

Er dette normalt? Jeg tør jo ikke snakke om dette med jordmor. Har veldig heftige sexuelle drømmer for tiden. Og jeg kunne fortalt om epsisoder som forkommer i nattetimene i det uendelige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes en logisk forklaring på dette også:

Pga svangerskapet og økning i blodårer og tilpassing av underliv til fødsel så gir økt blodtilførsel til div deler artige "bivirkninger"......

Men, desverre disse bivirkningene går fort over etter at du har føft :/

Skrevet

Jeg har aldri så god sex som i søvne faktisk, så jeg er bare glad for at dette skjer.. Gruer meg til å ikke være gravid lenger.

Du er nok veldig normal!

Skrevet

Hahaha, unnskyld at jeg ler, men dette var litt artig å se for seg!

Skulle gjerne hatt litt av det jeg;)

Skrevet

Ja jeg kan skjønne det kan være morsomt for andre, hehe. Men er mer flaut for meg....

Dette er bare et lite utdrag av det jeg kan finne på å gjøre i søvne av seksuell aktivitet....

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...