blirjegsnartmamma Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 er vel ingen som vil stille seg til for hugg
Gjest Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 For meg ville det være det samme om noen kjeftet på meg som Aliena eller som anonym 09:16 f.eks, det bryr jeg meg ingenting om, og er så og si aldri anonym. Noen er nok anonyme pga pinlige spørsmål/tema, andre pga de da kan skrive litt frekke svar, mens de framstår som snille og greie med nick.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Nope,jeg er aldri anonym.Jeg forstår de som vil være anonym når de spør om ting de syns er flaut eller dumt,det er jo poenget med denne siden.Men jeg syns det er latterlig av de som bruker anonymknappen for å være ufin og frekk. Jeg har også fått spm om hvorfor jeg ikke er anonym når jeg snakker om ting,men jeg kan stå for alt jeg skriver her inne.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Påbudt Å bruke anonymknappen ihvertfall
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 27. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2008 Jeg bare lurer for, det var noen her inne som mente at siden man var her inne så måtte man bruke anonym knappen . Men jeg bruker heller ikke anonym knappen.
Gjest Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 Ikke jeg heller, men jeg er ganske anonym. Jeg trives best når jeg forsvinner i folkemengden. Trodde forumet var for sånne som meg jeg.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #8 Skrevet 27. november 2008 Kan ikke det være valgfritt da? Jeg vet at alt jeg skriver her i BiM står jeg for, men jeg bruker av og til anonymknappen og av og til nicket mitt. Det er mitt valg, og jeg trenger ikke stå til ansvar og svare for noen hvorfor! Hva andre tenker om det er ikke min sak. Folk tenker og mener så mye uansett, og har sjelden rett, jeg gjør mine valg ut fra det jeg syns er greit for meg uansett. Så jeg tenker det er høyst frivillig å bruke anonymknappen. Ingen vonde tanker om dem som ikke bruker den, og i hvert fall ikke om dem som bruker den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå