Gå til innhold

Er det påbudt og bruke anonymknappen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel ingen som vil stille seg til for hugg :)

Skrevet

For meg ville det være det samme om noen kjeftet på meg som Aliena eller som anonym 09:16 f.eks, det bryr jeg meg ingenting om, og er så og si aldri anonym. Noen er nok anonyme pga pinlige spørsmål/tema, andre pga de da kan skrive litt frekke svar, mens de framstår som snille og greie med nick.

Skrevet

Nope,jeg er aldri anonym.Jeg forstår de som vil være anonym når de spør om ting de syns er flaut eller dumt,det er jo poenget med denne siden.Men jeg syns det er latterlig av de som bruker anonymknappen for å være ufin og frekk.

Jeg har også fått spm om hvorfor jeg ikke er anonym når jeg snakker om ting,men jeg kan stå for alt jeg skriver her inne.

Skrevet

Påbudt Å bruke anonymknappen ihvertfall

Skrevet

Jeg bare lurer for, det var noen her inne som mente at siden man var her inne så måtte man bruke anonym knappen .

Men jeg bruker heller ikke anonym knappen.

Skrevet

Ikke jeg heller, men jeg er ganske anonym. Jeg trives best når jeg forsvinner i folkemengden. Trodde forumet var for sånne som meg jeg.

Skrevet

Kan ikke det være valgfritt da? Jeg vet at alt jeg skriver her i BiM står jeg for, men jeg bruker av og til anonymknappen og av og til nicket mitt. Det er mitt valg, og jeg trenger ikke stå til ansvar og svare for noen hvorfor! Hva andre tenker om det er ikke min sak. Folk tenker og mener så mye uansett, og har sjelden rett, jeg gjør mine valg ut fra det jeg syns er greit for meg uansett.

Så jeg tenker det er høyst frivillig å bruke anonymknappen. Ingen vonde tanker om dem som ikke bruker den, og i hvert fall ikke om dem som bruker den.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...