Gå til innhold

Jeg har en mamma med hjerte av gull.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg vært rik,så hadde mamman min fått alt i verden av meg.Hun er bare den beste på jord.Hun er mitt eneste familiemedlem jeg har kontakt med hele tiden,og hun er den eneste som har lært meg at man gir med et godt hjerte.

I dag får jeg Julegaven fra ho.Eller,den er til oss alle sammen.

Sist hun var her kjente hun hvor slitne stolene mine er.Man sitter snart gjennom di ;o) Å i dag får jeg 8 nye stoler til å ha ved spisebordet =)))

Selvsagt bestilte jeg di billigste jeg fant,og tenkte betale noe selv å.Men neida,det fikk jeg ikke.Tenk om jeg kunne gjort stas på ho for alt hun har gitt og gjort for meg gjennom hele livet.

Hun mener jeg har gjort så mye for henne at dette fortjener jeg??

Jeg gjør jo bare det alle unger skal.Hjelper til når jeg kan,og holder kontakten da avstanden er enormt stor...

Verdens beste mamma,det har jeg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så snill hun er og så koselig som det er når hun mener du har gjort så mye for henne at du fortjener det:-))) Det er utrolig koselig å få en sånn tilbakemelding. Det er gøy med nye stoler, og gleden over å få dem er desto større når den tanken ligger bak!!!

Du fortjener det vet du!!!

Grattis med nye stoler:-))

Skrevet

Du er heldig som har en slik god mamma.

Det er så flott at det finnes telefon slik at en kan ringe til hverandre hver eneste dag vil en det, en mamma er det beste som finnes, å være en mamma også,tror du er veldig lik din mamma jeg, hjertegod og alltid omsorg for andre !.

Glad i deg vennen :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...