Gå til innhold

Hva er penest - sort eller brun (hudfarget) strømpebukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på julebord til helgen og skal ha på meg en sort knelang kjole, sort bolero og sorte sko. Så var det strømpebuksa da; sort eller brun?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brun, men det er fordi jeg personlig ikke kan fordra sorte, viss den skal være sort må den være helt tett, ikke sånn at huden vises gjennom.

Skrevet

Sort er mest klassisk, og penest... brun kan fort bli harry synes jeg

Skrevet

synes brun strømpebukse er finest til hvit.. og sort til sort (og andre).. Ville tatt en sort en.. Ta det du føler deg finest i

Skrevet

Sort hvis du vil tilbake til 80-tallet.

Tynn lett solbrun hvis du vil se bra og i tiden ut.

Skrevet

Anonym 10:55

Du fikk jammen sagt det! :)

Hilsen Anonym 08:45

Skrevet

Hudfarga..

Bruker aldri svart tynnstrømpebukse, er ikke fint.. og blir fort for svart..

Skrevet

Jeg hadde valgt en solbrun med skimmer i....det er klassisk og elegant. Jeg er veldig enig i at sort strømbepukse til sort er 80-talls...ingenting som bryter i hele tatt. I solbrun, tynn strømpebukse, så får man veldig pene ben.

Skrevet

Ikke svart og ikke solbrun, men en som har farge nærmest den du har på huden. Jeg bruker en jeg tror heter camel fra lindex, eller så heter de ofte champagne de som er fine i fargen. Blanke/med shimmer syns jeg heller ikke er fint, matt evt halvblank syns jeg er det fineste.

Skrevet

Ingen strømpebukse! Hater nylonstrømpebukser og ser heller ikke poenget med dem. Gir ikke akkurat noe varme...

Skrevet

dete kan fort bli veldig SORT om du velger sort str.bukse

har du bare armer ville jg gått for hudfargete str.bukse..

Skrevet

Dette dilemmaet hadde jeg ikke tenkt på engang.. Jeg følger tydeligvis ikke med, for jeg har allerde kjøpt svart strømpebukse til anledningen.

Går det bra med tykk svart strømpebukse med sånn gammeldags strikket mønster da? (Noe lignende varenr 41-4219 på www.hm.com bare enda litt penere mønster)

Skrevet

Hehe, mener du moten i indre Otta anno 1985? I siviliserte strøk er ikke sort strømpebukse særlig moteriktig.

Hudfarget strømpebukse er finest. Ikke solbrun (med mindre du faktisk er det)! Men en som har samme farge som resten av huden din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...