Gå til innhold

Plutselig blitt plaget med halsbrann i uke 28

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gjøre? ta? Bør ikke drikke/spise osv?

Føler jeg ligger og raper/gulper hele tiden:o(

Har hatt omgangssyka i 3 dager, så da ble det endel brusdrikking, drikker det sjelden til vanlig så mistenker at det er derfor jeg har fått halsbrann nå. Men finnes det noe som demper/lindrer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig individuelt hva du reagerer på,men jeg f.eks kan ikke drikke noen slag for saft, ikke spise sjokolade eller sterke sukkertøy..

Det som hjelper meg er love hearts, rå gulrøtter og mandler. Er ikke så glad i melk, så har ikke prøvd det noen gang...

Håper du blir bedre;)

Skrevet

Jeg var veeeeeldig plaget med halsbrann da den værste delen av kvalme og oppkast pågikk.

Kastet opp pga halsbrannen til slutt.

Jeg forsøkte noe som hetet novalucide (skrives det sånn) det hjalp en liten stund.

Gikk til healer til slutt og halsbrannen forsvant med en gang.

Man skal holde seg unna kullsyre, mye sukker og kryddret mat hvis man sliter med halsbrann.

Ellers så hjelper det litt med mandler og lovehearts synes jeg.

Men kommer an på hvor ille du er plaget.

Føler med deg.

God bedring.

Skrevet

Klementiner, sterkt godteri, kakao, pølser og potetgull får frem halsbrannen hos meg. Det går over etter en stund, så som regel tar jeg ingenting for det. Bruker gaviscon de gangene det blir for ille. Regner med at det bare blir verre denne gangen også. Har vært storforbruker av syrenøytraliserende på slutten av hvert svangerskap. Har møtt opp på føden med en stor flaske novaluzid de andre gangene. =)

Er også 28 uker, forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...