Novemberknøttprøverigjen Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Då skrivast det ei veke over termin, og i natt trudde eg ting var på gong. Hadde to og ein halv time med kynnarar som vara ca 1 min med 5-8 min mellomrom. Ikkje nok med det, det kom til og med litt blod på papiret. Yes, tenkte eg... men her sit eg og drikk kaffi og ventar på meire vondter.... urettferdig!!! Veit ikkje om eg skal le eller grine. Kom ut då baby!!! Kom ut då!!!!
Bevind *har født*:) Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Krysser både fingre og tær for at d skjer noe hos deg i dag:) Lykke til med fødsel:=)
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 27. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2008 Takk!! Venter og venter på meire vondt, men det lovar ikkje så godt:-( Skal til jordmor no. Håpar ho har noko gode forslag til å få litt futt i sakene:-) Lov å håpe. Dette er berre heilt forferdeleg spennande!!! Er førstegongs og gruar meg, men gler meg til å få det overstått... blir heilt vill i hovudet av dette her eg....
Gjest Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 uff,kjedelig å sitte å vente på at noe skal skje!! Men når du minst aner det så skjer det vet du Jeg var så heldig at jeg fikk 4 dager før termin første gang,men tror nok det hadde litt me lakseroljen jeg drakk hihi husker jeg var skikkelig utolmodig,var mitt på sommeren og det var kjempevarmt,så jeg greide ikke å tenke på noe annet enn at jeg vill eha henne ut Masse lykke til...
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 27. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2008 Takk for støtte damer:-) Jordmor skjekka modning på timen i dag, og til min store glede var eg moden, mjuk og fin og eit par centimeters opning. Ho røska litt opp i der, og då eg kom heim kom den lekre slimproppen dalande. Det er heilt merkeleg å skrive det, men ho kunne altså kjenne hovudet til babyen og medan ho gjorde det, då sparka han:-) Dette er berre altfor spennande altså!! Kjenner litt menssmerter innimellom. Ikkje skikkeleg fart i sakene altså,men det kan hende det skjer noko relativt snart! Håpe håpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå