Gå til innhold

Hvor mange dager igjen torsdag 27 november???

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 dag igjen til UL-termin, 3 dg til mens-termin :-) Hvor har høsten blitt av......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

25 dager til termin, men blir muligens satt i gang om 11 pga preeklampsi... En ting som er sikkert er at innen 25 dager, så er jeg mamma....

Skrevet

16 dager igjen og klar for 2. gang med modnings akupunktur i dag. Trengte bare 2 sist, så håper det holder denne gangen også..

Skrevet

17 dager.... Hohohooooo:-)

Skrevet

Ei veke over termin i dag, men slimproppen har gått og jordmor strippa meg i dag etter at eg hadde eit par timar med regelmessige kynnarar i natt. Håpe, håpe....

Skrevet

- 2dager. Hater overtid

Skrevet

79 her, tikk takk.......går tregt men tar seg vel opp nå mot jul....:D

Skrevet

Hei hei:)

HAr 86 dager igjen:) Noen andre som har det?

Skrevet

Må smile litt- Jeg har minus 5 dager igjen :). Dritt lei dame her med termin 22. november.

Gjest Mammamoms *fødeklar*
Skrevet

7 dager til termin! Bare 1 uke!!

Men jeg har en drøm om at det skal skje før termin da...

Fortalte babyen i dag tidlig om besteforeldrene og alle tantene, onklene, søskenbarna. Og ikke minst om hvordan mammaen h*n's gleder seg til å se pappaen glede seg over babyen! :-)

Skrevet

Vi har 55 dager igjen, tiden no mot jul bare rase avgårde!!

Skrevet

har 12 dager igjen, hatt masse murringer og kynnere og føler meg rastløs, og er urolig i kroppen,.. så håper snart noe er på gang:D

Skrevet

27 dager igjen.. venter og venter... uff er sååå lei..

Skrevet

jeg har 59 dager igjen... men frykter at mini i magen vil ut før siden vi alt har vært på sykehuset med premature rier

Skrevet

70 dager igjen her, hoper bare hun holder seg inn til januar. Hadd det med a fode litt tidligere, sist 3 uker for tidlig med et sengeleie pa 4 uker for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...