maaneskinn Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Hei. Jeg har alltid ømme pupper i perioden før TR melder sin ankomst, gjerne en uke eller to, men jeg er usikker på om jeg får det under EL eller etter EL er ferdig. Jeg har ikke tenkt på det før nå, egentlig. EL 25.11 hvis det stemmer, og jeg fikk først ømme pupper i dag, altså, 26.11 Hva har dere erfart? Takk for svar og innspill.
maaneskinn Skrevet 27. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. november 2008 Jeg fant dette: "# Forandring av brystene Brystene kan forandre seg rett etter eggløsningen og bli ømme, større eller til og med klumpete før menstruasjonen. Dette skyldes hormonell påvirkning." Så da har jeg mest sannsynlig hatt EL?
Sivalur Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Må innrømme at jeg aldri har lagt merke til når i syklusen puppene har vært ømme.. akkurat denne gangen har de hvertfall ikke vært ømme rundt eller etter EL. Ut fra det du fant så kan det jo se ut som du har hatt EL da. Hvordan stemmer EL den 25.11 i forhold til syklusen? Og så kan du evt se på andre symptomer, el-slim f.eks.?
maaneskinn Skrevet 27. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2008 Takk for svar. Det setter jeg pris på. EL 25.11 i syklusen stemmer ganske bra. Hvis man bruker beregningen med 14 dager tilbake fra første dag i neste menstruasjon, så blir det den datoen. Jeg fant EL-slim for aller første gang natt til 25.11 også. Det har jeg ikke funnet tidligere, så det var litt gøy. I tillegg var livmortappen plassert høyt oppe, åpen og myk når jeg sjekket. Nå er den plassert lenger nede, lykket og hard. Håper på det beste.
maaneskinn Skrevet 28. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2008 Nå har jeg småverk, men skjønner ikke helt hvorfor siden jeg er på dag 19 i syklusen.
Sivalur Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Dette med tappen har jeg overhodet ingen peiling på... Men det høres jo ut som du kanskje har hatt el rundt 25.-26. november da. Satser på full klaff! Hadde selv el sånn ca 23.-25. en gang, så vi får krysse fingre for hverandre!
maaneskinn Skrevet 29. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2008 Det skal jeg gjøre vet du, og så håper jeg tiden går fort, selv om den egentlig snegler seg avgårde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå