FruBoger fødeklar Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 pga en mann som jobber fra 11 til 21 og vil benytte seg av kvelden sin.. oppe til tre/fire hver eneste dag.. står opp rundt 10,legger meg igjen 11-12 og sover til 15-16.. ingen bra rytme egentlig:P men nå er jeg sååå lei at det spiller ingen rolle.. EN UKE PÅ OVERTID! flere nattravner her?
Gjest Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Jupp, jeg har også snudd døgnet... Igår gikk jeg å la meg litt før halv 5. Sto opp i 11-tiden, men sov laaang middagshvil idag så nå er jeg lys våken. Sånn har jeg holdt på i over en uke. (Å samboern min også, men har er det verre for som jobber...) Er så "heldig" (misforstå meg rett) at jeg har ikke barn fra før, så sånn sett gjør det jo ikke noe, har bare meg selv å tenke på. Dessuten starter jo de fleste fødsler på natten, så både du og jeg er jo uthvilt i såfall Når hadde du termin? Jeg har litt over 1 uke igjen til termin nå, merker iiingenting til at noe er på gang. Håper jeg slipper å gå så veldig mye lenger nå, vil være mest mulig ferdig til jul
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Våken jeg også, men jeg pleier som regel å sove ganske bra. Men nå har jeg hatt så mye murringer at jeg ble så spent... Pluss en liten guttebass som hadde tisset på seg gjennom bleien. Tror ikke det skjer det store i natt, men satser på å se Grey's fra i går og sovne til den! To uker til termin her...
FruBoger fødeklar Skrevet 27. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2008 Har ingen barn fra før jeg heller..så det går bare ut over meg selv.. En uke på overtid, så jeg bare venter og venter.. Ingen tegn til noe enda. og sex er litt rart nå synes jeg.. og ikke har jeg noe særlig lyst, verken jeg eller han.. "tvinge" oss til det:P
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Har hørt at babyen i magen føler mors døgnrytme. Det kan godt stemme også. Da jeg fikk snuppa for ett år siden så fikk jeg ikke sove på natta pga store smerter i bekkenet og carpal tunell syndrom og babyen min nektet å sove før kl 01-02 men sove lenge på dagen. Det tok meg 6 mnd å snu døgnet hennes så jer råder deg om å sove på natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå