Gå til innhold

En hyllest til min mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Leser mye negativt om menn her inne. Tenkte jeg da bare skulle skrive litt om min mann. Han er verdens flotteste mann. Han tar seg alltid tid til meg. Han ser når jeg ikke har det bra, og han vet alltid hvordan han skal få meg til å bli i godt hømør igjen. Han tar seg alltid av alle rundt seg. Han fikser ting før jeg rekker å spørre han. Han klarer alltid å se det positive i folk. Han er rett og slett en supermann!! Jeg er så utrolig glad for at jeg har funnet denne mannen her!! Er fortsatt nyforelsket, enda vi har vært sammen i 3 år.

Vet det finnes flere slike menn der ute! Så til dere som har mindre gode menn., det finnes håp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA det finnes flere slike menn der ute, og jeg har heldigvis også kapra en supermann :-)

Mine venninner er nesten sure på meg fordi jeg har en så fantastisk mann, hehe, heldige meg!!!!

Skrevet

Oki hvis dere har så flotte menn kan dere ofre en til meg? :P

Skrevet

Aldri, slipper ikke taket i min :D

Skrevet

Aldri i livet:) Han er min min min:) Snart er vi gift og!!

Skrevet

Ville bare skrive at min mann var verdens beste også.Men så skjedde det noe.

Noen ganger er menn kjempeflotte til å begynne med, og kan være det veldig lenge. Ikke vet jeg hva som skjer med enkelte. Om det er stress, eller hva det er. Men iallefall ble min mann mer og mer vanskelig, og nå lever jeg i et mareritt innimellom, når han ikke er medgjørlig. For han er ikke vanskelig hele tiden.

Men i begynnelsen var han som du beskriver din mann, HI.

Skrevet

Jeg er klar over at menn kan endre seg. xsambo var og kjempe flott i begynnelsen, på slutten var han helt grusom. Utro, løy, osv.... Nå som det er slutt mellom oss er han enda verre. Jeg får sms der det står at han alltid vil være glad i meg, at han vil jeg skal ha det bra osv... Fine ord. Men når handlingene sier noe helt annet, så er det bare tomme ord. Han har (vet alle sier det om xene sine..) mange psykopatiske trekk. Han er meget skummel til tider. Nå har har nettopp fått seg kjæreste, og da pleier han å roe seg. Stakkars kjæresten!!

Med dette i bakhodet, så vet jeg at min nye mann er super. Ingen klarer å skjule sitt sanne jeg over så lang tid..... Ser bare på hvordan venner og familie ser opp til han... en skal jo aldri si aldri.. men tviler iallefall veldig sterkt på at nye mannen kommer til å forandre seg.

Skrevet

Min mann er også en supermann :)

Tar seg av meg, og alle rundt seg.

Har tid til å lytte, og snakker med meg hvis det er noe.

Går ikke ut på guttekvelder og blir borte hele natta, han sover alltid hjemme hos meg :)

Han har nok noen småfeil han som jeg, men de kan jeg leve med. Og sammenlignet med mange av mennene det skrives om her, så er han nærmest en helgen!

Elsker han så høyt :)

Og jeg har hatt min del med drittsekker, så jeg vet...

M.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...