Mazza** Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Må ærlig innrømme at jeg aldri blir klok på dem....den som fikk best i test tidligere i år er jo ikke en gang med på denne nye testen!! Virker ikke det litt rart?? Stoler neimen ikke på disse testene for fem falte øre....
camosilla Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Nei ikke godt å vite hva man skal gå etter. Ser mange av testene at de for minus for at det er lett og montere feil, så hvis man ihvertfall monterer riktig kommer man jo langt. De fleste av de kjente merkene vil jeg tro er ganske bra jeg da.
Mazza** Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2008 vi kjøpte be safe for det skulle være sååå bra...syns ikke mini sitter bra der i det hele tatt jeg...
miapia Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Sånne sammenligningstester er etterhvert blitt så useriøse at jeg ikke gidder å ta de seriøst. Det gjelder, sko, dresser, bilseter osv... Når de vektlegger brukevennlighet så sterkt blir det useriøst hvis en bakovervent stol er mye tryggere, men likevel får dårlig karakter. Når jeg velger stol finleser jeg testene og ta mine egne vurderinger.
camosilla Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Er det sete nr 2 du har kjøpt? Vi kjøpte også Be safe izi combi og syns han satt allt for rett opp og hodet datt fremover når han sovna. Men han sitter bedre nå(10,5 mnd). Han var nok for liten egentlig da vi kjøpte det tror jeg. Prata med noen i babybutikk og de sa jeg kunne prøve å rulle et håndkle og legge under forran på setet. Har ikke gjort det for nå går det lissom litt bedre. Hvor gammel er h*n?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 vi har også besafe izi combi snuppa har brukte siden hun var rundt 8mnd, i starten hadde eg det som oftest i litt hvilestilling å da gikk det helt fint:D brukte også en nakka støtte vist vi skulle lagt å hun sov å hode datt ned(gjorde det noen ganger) nå er hun nesten 15mnd å hun sitter som en drøm i det:D har det kun i hvilestilling når hun har sovnet å hode detter ikke frem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå