Gå til innhold

Hun går!


Bebés'ilvousplâit

Anbefalte innlegg

Må bare skryte litt: I dag tok Helena sine første skritt helt på egenhånd! Hun stod på kjøkkengulvet, et par meter i fra meg og jeg strakte hendene mot henne og sa "kom til mamma!", og jammen gikk hun ikke rett inn i armene mine :D Attpåtil er hun skikkelig influensasyk, så jeg hadde aldri i verden trodd at hun skulle gå for første gang akkurat i dag! Åh, jeg er så stolt av jenta mi! *smile*

 

Gleder meg skikkelig til i morgen og til å se henne gå igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så flink jente!!

sara klarer max 2 skritt, og virker egentlig ikke så interessert i å gå, ennå! har fått denne briovogna nå, men den er best å sitte i! ;)

passer enda en jente fra barselgruppa, og hun går masse! veldig gøy å se, for hun sjangler og ser i bunn og grunn veldig full ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I går ble det noen flere skritt på Minsten også! Han har bare greid et par stykker før han kaster seg frem i armene våre, så det har vært viktig å være oppmerksom!

 

I går gikk han ihvertfall sju,- og det er kjempemoro å se! Han tok seg også noen skritt fra bordet til pappaens stol uten oppfordring, så etterhvert finner han nok ut at det er kjappere det enn å sige ned i kne og krype...

 

Stas og spennende er det nå om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa her har klart å gå en del skritt siden hun var ca. ett år, emn er fremdeles redd for å slippe seg helt. I går derimot fikk hun fart på seg, og slapp seg minst et dusin ganger. Gikk ganske langt innimellom også. Pussig som hun er, har hun helt siden hun begynte å ta noen skritt, stoppet opp, stått for så og snu, så hun velger ikke nekleste utvei bestandig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...