Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått beskjed om at det ikke er anbefalt å ta med seg barn på ultralyd. Er det i tilfelle man skulle få beskjed om at noe er galt, eller er der en annen grunn til at dette ikke er anbefalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, så med andre ord greit å ta med et barn på halvanet år på en 3D UL da? Siden man allerede vet at ting er i orden, og barnet er så lite at det ikke ville forstått om noe var i veien uansett?

Skrevet

Man kan aldri vite om ting er greit selv om man har vært på ul og skal på 3D ul, så vil ikke tro det er anbefalt uansett.

Og et barn på 1,5år merker på mor om noe er galt!

Skrevet

Tenkte mer i form av å vite at noe er galt utifra hva som blir sagt osv. Et barn på et og et halvt vil ikke forstå hva en ultralyd er. Og merke på mor og far at noe er galt vill hun vel uansett når vi kommer hjem..

Skrevet

Nei akkurat det legen forteller forstår jo ikke et så lite barn, men vil tro det er litt skummelt å være på et ukjent sted og i tillegg se den første reaksjonen til mamma hvis noe skulle være galt!

Alt er helt sikkert i orden, men det er vel en grunn til at det ikke er anbefalt!?

Skrevet

En av årsaken til at unger ikke er velkomne på ul er blant annet at de som jobber der skal få ARBEUDSRO..........

Er kanskje litt kjipt at f eks en alvorlig skade ikke blir oppdaget pga at ungen bråkte og velta så mye at undersøkelsen ikke kunne gjennomføres på skikkelig vis???

Skrevet

Her får vi beskjed om at det er pga at å ha med barn skaper uroligheter. Men jeg ringte, for jeg trodde ikke jeg fikk barnevakt, og da sa de at jeg kunne ta med barnet i verste tilfelle, og de kunne finne noen til å passe henne der, evt prøve å ha henne med inn. Men så fikk vi barnevakt heldigvis.

Skrevet

Stemmer det med bråk ja,derfor de ikke vil ha barn med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...