babyklar er lykkelig :) Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Jeg lurer på den eggløsningstesten... hvor lang tid før forventet eggløsning bør man teste? Og må man teste på samme tidspunkt hver dag? Isåfall, hvilket tidspunkt er best?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 fra ca dag 11 fra første dag mens og utover i ca 7 dager.. mest konsentret urin om morgenen siden den har vært lengst i blæra:)
babyklar er lykkelig :) Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2008 ok Men trenger jeg å ta den til samme klokkeslett om morgenen, eller er det bare at jeg tar den med morgenurinen ?
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Hei, du tren ger ikke ta den til samme klokkeslett.det holder at det er morgen urin.:-)) lykke til.
Solisolden Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Heisann. jeg bruker også EL tester og i bruksanvisningen der står det at LH forekommer først i urinen din i løped av dagen og at ikke skal bruke morgenurinen.. Men det kan hende det er forskjellig fra test til test ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå