Monajenten Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Jeg er deppa i dag. Fikk drømmekjolen min i posten og så var den ikke fin på meg i det hele tatt:-( Så nå har jeg en uke på meg til å finne ny. Den SKAL være svart og blondete. Sukk. http://everywayfashion.blogspot.com
Herlige barn har jeg fått Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Jeg synes alltid man nesten må prøve kjoler, tør i alle fall ikke bestille over nett med mindre jeg hadde sett ut som en stankelbein! Håper du får solgt kjolen, ellers kan du jo vurdere finn.no eller qxl!
Gjest Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Ååå, kjolen var kjempefin! Men er nok litt for stor for meg...
LegallyBlond Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Svarte kjoler med blonder finnes det faktisk en del av for tiden (om enn ikke helt samme stil som den på bildet). Har sett i de flere vanlige kjeder til ok pris. Cubus har en som faktisk var ganske fin, koster 399 kr. Har også en på b-young tror jeg det var, men den kostetrundt 1000-lappen. Så ta deg en runde så er det godt mulig du finner en ny til ok pris =)
Gulosten™ Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 Så en nesten maken en på Cubus i går jeg! Den var superfin:) Og på B-Young hadde de noe lignende, var med halterneck, kosta 600. Veldig nydelige kjoler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå