Gå til innhold

En kollega av meg er dessverre gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er jeg også. Hadde gledet meg til å slippe å se tryne hennes når jeg skal ut i permisjon, mens nå vil hun trille turer. Blæh. Jeg hadde så gjerne sett at hun ble gravid ca tre mnd etter at jeg har født. Da hadde jeg sluppet henne i to år. O lykke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er problemet? Du omgåes vel ikke folk du ikke tåler trynet på? Eller er du helt på jordet og lar deg skalte og valte med?...

Skrevet

Gjør ikke det nei. Men syns det er meningsløst å være borte fra jobb når hun ikke er der. Elsker jobben min med unntak av denne dama. Jeg mener ikke at dette er fornuftige tanker for dem som måtte tro det. Kun irrasjonelle følelser, men dog reelle her og nå.

Skrevet

....skulle ikke du ha unge da, og være hjemme i perm? Hvordan blir det da meningsløst å være borte fra jobb? Skulle kanskje ikke fått unge om det var grunnen? Planen din var hvertfall ikke idiotsikker, he-he.

Høres jo ut som om du har blitt gravid for å slippe å se trynet på den andre....

Det slipper du jo uansett - i og med at du har perm.

Hvis du ikke er så skrudd at du går med på å møte henne i permen da... :)

Skrevet

Fordi hun blir borte samtidig med meg. Hadde hun fått barn på et annet tidspunkt kunne jeg fått et lenger avbrekk fra henne enn jeg vil få nå.

Skrevet

Har ikke ord for hvor ekle enkelte mennesker er.

HI: grow up

Skrevet

Skjønner deg godt jeg. Det er veldig plagsomt med slitsomme kollegaer. Kanskje hun ikke kommer tilbake så du slipper henne uansett ;-)

Skrevet

Herregud så mange som tar alt bokstavlig her inne!! Skjønner deg jeg HI :)

Skrevet

Skjønner hva du mener... På jobben min prøver de fleste å unngå å ta ut ferie når sjefen er borte...Bortkasta feriedager... Og det er ikke sånn at vi ikke gjør jobben vår når han ikke er der, bare at vi kan få jobbet uten alt maset...

Skrevet

Skjønner hva du mener HI, og skjønner at du mener det er "bortkasta" på en måte.

Men når ungene kommer blir det vanskelig å tenke slik, tenk hvis jeg hadde venta ett år, tenk hvis hun hadde venta ett år, tenk da hadde det ikke blitt de ungene dere får nå, det er rart å tenke på det!

Mye tenking her, hehe, veit ikke om dere er 1gangs fødende begge to, men jeg har plutselig fått så mye felles med mennesker jeg ikke kjente før jeg fikk barn, og egentlig ikke trodde jeg likte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...