Gå til innhold

Jeg ser gammel ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ser meg i speilet kan jeg se at rynkene begynner å komme og at ansiktet mit blir "tyngre". Det er jo ikke så undelig ettersom jeg har pasert 40, men fra fjernsyn og reklame skulle man tro at slikt var helt unødvendig.

Det som forundrer meg er at jeg faktisk liker det jeg ser. Jeg kan titte på endringene i ansiktet mit og føle glede over modenheten og ekteheten. Det er klart jeg var penere før, etter alle normale normer i det minste, men jeg venter faktisk i spenning på hvordan fjeset mit skal fortsette å utvikkle seg.

Jeg leser og hører stadig at kvinner kjemper som løver mot aldringstegnene. Kansje det ikke er sant. Kansje jeg egentlig er helt normal, bare at de få som er redde for å bli seende gammle ut roper høyere enn de som er fornøyde med å bli seende gammle ut. Hvordan er det med dere, liker dere endirngene som kommer, eller hater dere dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker som du:) Ser smilerynkene ved øynene kommer, og den smilerynken i hver munnvik er visst blitt fast "inventar" der. Og så har den sinnarynken mellom øyebrynene blitt tydelig, selv om jeg ikke er sint:)

Ja, det endrer seg, men det er jo det samme som at det forteller en del av ens livshistorie. Syns faktisk jeg har lite rynker, med tanke på mengden bekymringer og sykdommer jeg har hatt de siste 15 årene;)

Men jeg er vel litt ung enda;) Nesten 40 her:)

Skrevet

Hmm jeg gjør alt jeg kan for å holde meg ung, og har heldigvis ikke mange rynker enda selv om jeg ser litt sliten ut etter mange mnd uten særlig søvn... Er 36. bruker gode hudpleieprodukter, holder ansiktet mye unna solen. Er sporty og bruker aldeles ikke "voksne" klær. Drikker masse vann, spiser sunt og går masse turer. Har hørt mange ganger at jeg ser ut som jeg er ca 30.

Men har et par venninner som tenker som deg, de har krevende jobber i næringslivet og syns at rynkene hjelper dem til å få autoritet.

Jeg for min del er superhappy med bollekinnene som er der enda og håper jeg fortsetter å se ung ut i mange år fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...