Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Nå er det 21 mnd siden fødsel og jeg er + 40 kg!! Tenk dere det!! Jeg har spist sunt men jeg har blitt litt sengeliggende (bektrehvs)- og noen utskeielser har det blitt, og det har blitt endel coca-cola... Men nå har jeg begynt å trene, spise bedre, føre inn på vektklubb og blitt mer aktiv. Er nå 20 år og veier 99kg. Er 173 høy. Nå skal jeg ned. Snart skal jeg være slik som før!! Er lei av å være feit og dvask og føler meg ikke vel. Håper jeg klarer det! Blir sjalu når jeg ser andre unge mødre som er kjempetynne :-(
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Man har alltid noen problemer, mitt problem er at jeg er så sjalu og misunnelig på en kollega av meg. Fordi at hun er gravid, og det er ikke jeg! Jeg VIL ha baby i magen. NÅ! Dustekjerring som er gravid, det er dårlig gjort. (Ja, jeg er barnslig og usakelig, men de får bare være)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Huffda, så tykk du er!!! Håper den kommentaren hjelper deg til å bli slank igjen
Gjest nanny carrie 3pp etter 2sa Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Du siste anonym er jo ganske rar i hodet ditt.. Hun sier jo i HI at hun har begynt å trene og føre inn osv - tror du ikke hun er motivert? Du skulle skamme deg. Jeg er som første anonym, sjalu på alle gravide :-)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Hallo, sjalu på alle gravide HI trenger nok den pisk og motivasjon hun kan få (om hun er lagd som de fleste av oss). Ego kaller jeg henne en feit faen i ren medmenneskelighet for ut hun skal få ræva i gir, vettu. Hilsen ei høygravid kjerring PS: jeg er gravid.......gnir det inn, ja, så kanskje du blir kurert for sjalusien. Jeg er jo et medmenneske, vettu.
Gjest nanny carrie 3pp etter 2sa Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Hahaha, jeg tror ikke du helt skjønner... Det er nok mer lammende å være overvektig og med en alvorlig fysisk sykdom enn det er å være litt sjalu når man ser gravide :-) Stå på du HI! Dette klarer du!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 .......bra du forteller meg at det er en konkurranse om hvem som har det verst, da, sjalu på alle graivde/nanny c. For det hadde jeg nok ikke fått med meg uten din hjelp.....rare meg har det med å konsentere meg om essensen og drite i uvesentligheter, vettu...
Gjest nanny carrie 3pp etter 2sa Skrevet 26. november 2008 #8 Skrevet 26. november 2008 Har du drukket anonym? At jeg blir litt sjalu når jeg ser gravide er overhodet ikke så ille som det å ha Bekthrevs som er en grusom sykdom (min mor hadde det) og i tillegg være overvektig, som gjør symptomene på bekt. verre. En som er i HI sin situasjon har nok ikke ment å bli 40kilo overvektig men det er ikke så lett alltid å få beveget seg og gjort de tingene man skulle gjort. Derfor sier du ikke "Huff så tjukk du er" - det er VELDIG, veldig frekt og usympatisk. Akkurat sånn som gravide er ;-)))
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #9 Skrevet 26. november 2008 Veeeel, nå har ikke HI monopol på kroniske sykdommer, nanny c... Ingenting er verre for kronisk syke enn folk som jatter med eller overbeskytter dem. De er myndige, vettu. Hi klarer nok å ta vare på seg selv uten å bli stakkarsliggjort. Hilsen hun frekke gravide (som faktisk også har kronisk sykdom, uten at det spiller så stor rolle her)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #10 Skrevet 26. november 2008 Ja, anonyme gravide her beviser det at gravide er drittkjerringer (hvorfor vil vi egentlig bli det selv? HcG går inn, folkeskikk går ut) og i tillegg er hun rimelig tett i pappen, man kan ikke springe ned SATS med bekhtrevs, det er sykdommen som bestemmer dagen din, ikke innsatsviljen eller motivasjonen. Det hjelper ikke med all verdens motivasjon om sykdommen gjør deg sengeliggende. Og det gjør den i perioder. Hilsen første anonym som også er sjalu på gravide (selv om mange av dem er noen slemme og dumme nek, men hey! man er så ego i de 9 mnd at man driter jo i det uansett!))))
Gjest nanny carrie 3pp etter 2sa Skrevet 26. november 2008 #11 Skrevet 26. november 2008 Hahaha ja gravide anonym har virkelig null folkeskikk, kjenner meg litt igjen fra da jeg var gravid, var like uappetittelig selv :-)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #12 Skrevet 26. november 2008 Hei HI. Vi to er i samme båt, bare at jeg har lagt på meg 30 kg og du 40. Har som mål jeg også å ta de av meg... Merker du noe til om det er tyngre og puste nå enn da du var slank? Jeg blir veldig for annpusten i alle fall. Hadde vært gøy å fulgt hverandre i denne tiden, jeg har også tenkt å begynne å trene ganske snart.. Så bra at du er kommet i gang. Hvor lang tid tenker du å bruke på å ta av alle 40 kiloene?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #13 Skrevet 26. november 2008 .....ha-ha, ta deg ei pille, nn 23.43. Les gjennom tråden en gang til så ser du hvem som har vært frekk her: "gravide er drittkjerringer", de er "slemme og dumme nek" - var nå det god folkeskikk av deg? Ja, ja, si hva du vil, men høflig er du ikke Jeg vet alt om bechterevs, trenger null info faktisk. Gikk det et lys opp for deg nå? Håper den satt! Har ikke gjort annet enn å ønske at HI når målet sitt. Men at jeg benyttet meg av litt svart humor, det er det ikke alle som fatter. Rart ikke HI sier noe da? Eller har du/dere sjalu tatt helt over tråden her siden dere snakker på hennes vegne? PS: tydlig at man blir stygg i munnen og slem av å være sjalu. Ønsker dere god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå