Gjest Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Måtte yte litt nødhjelp til broren min i kveld. Dermed skulle mannen legge vesla i kveld. En gang før har jeg vært bortreist slik at hun har vært uten pupp, men det gikk helt fint for han å legge henne likevel, fulgte vanlig rutine med grøt, skift og fikk så flaske med MME. I dag var hun SÅ trøtt allerede klokka halv fire, men ville ikke sove, var helt ute av rutine i dag pga gruppetime hos HS. Jeg reiste i kveld med nesten god samvittighet for det gikk jo så fint sist. Når jeg så kommer hjem så får jeg vite at hun spiste bare en halv porsjon grøt, for hun var så trøtt. Det var nå det. Men så hadde han helt glemt å gi henne MME :-/ Blir litt frustrert når jeg må diktere nøyaktig hva han skal gjøre for at det skal gå bra... Hva skal jeg gjøre nå? Vekke henne og gi henne pupp, eller se hvor lenge hun sover? Usj.
It's all about me Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Ja ja, slikt kan skje. Bare la henne sove, går nok så bra atte.
Slalotte Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Hun hadde nok vært så trøtt at hun ikke villet hatt mme uansett.. Er ikke noe stress det, bare gi henne pupp hvis hun våkner i natt.. Skjønner deg godt egentlig, jeg er veldig opptatt av rutiner jeg også
Gjest Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Huff ja, ting kan jo skje, det vet jeg jo. Men måtte ta meg sammen for å ikke utbrodere hvor oppgitt jeg var :-) Han hadde visst blitt litt forvirret over at jeg snakket om å gi henne pupp før jeg gikk, men han visste jo at jeg ikke gjorde det for da var vi redd hun ikke ville ha grøt. Jaja. Hun våkner vel hvis hun blir sulten.
3 blå Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Slapp av, en kveld uten mme går vel fint. Jenta våkner nok hvis hun vil ha mat Men du kan jo fortelle mannen din at hvis hun våkner i natt, så vet han vel hvor flaskene står...
Gjest Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 He he :-D Den likte jeg! Det var jammen en god idè! Så kan jeg snu meg og sove videre. Hihi :-)
2SmåTroll Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 Jeg tror nok mannen din gjorde det beste han kunne. Og synes ikke du skal klage. Jeg har den oppfatning at vi damer bestemmer veldig mye når det kommer til de små, og lar ikke pappaene prøve seg. Jeg vet jeg gjør det selv, men prøver og la pappaen prøve seg mest mulig, ikke alltid like lett. Jeg vet jo liksom best. hehe. Hadde selv en stup trøtt baby i går, som jeg måtte legge halvannen time tidligere enn jeg pleier. Men det gikk helt fint selv om maten da ble kjempetidlig. Hadde ikke jeg vært hjemme og sambo gjort noe slikt, hadde jeg sikkert blitt irritert. Og det er sikkert kun fordi det er ikke det vi pleier. Og jeg hadde ikke kontroll. Men vi må nok lære oss at pappaene og gjør det de tror er best for barnet, trenger ikke være feil! Vi må la de prøve seg her. Men hvordan gikk det i natt da? Håper tulla sov godt uten mme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå