Gå til innhold

Jon & Kate plus 8......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å kjære... Jeg ser på Travel & Living, en serie om et par som har et tvillingpar på seks år og sekslinger på tre...................................

Tanken slo meg... Tenke seg Jojo x6 :-o

Konemor i familien der er LITT "snipsete" mot sin mann til tider, kan man trygt si ;-)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare tanken gjør at jeg grøsser..hahahaha

Syns det er meeeer en nok med et tvillingpar jeg..Tenk å ha 6 like? 6 som skal ha mat,oppmerksomhet,bleier,skriker,nattevåk og æææææh.Nei,jeg er fornøyd med mine 5 jeg... ;o)

Skrevet

Det programmet har jeg hatt lyst å se, men jeg finner aldri ut når det går...Kan tenke meg at i den familien er det liv i leiren .0)

Skrevet

Vet du, da hadde jeg revet av meg håret, det er jeg overbevisst om..

Og mannen, han hadde iallefall ikke vært i bildet, rømt til en annne verdensdel.

Kjenner meg selv og hva hormonene (skylder på de) kan gjøre med meg og omverden.....

Blir så imponert av slike tilfeller.

Så et program om noen fam. som bare fødte og fødte, hvis allah vil, så får vi barn.! Den ene fam.. var et par som fikk barn nr 13. Kona var helt utslitt stakkars og ymtet frempå at nå var det siste gang! Neida, sa gubbe, hun måtte se på det som å trene, hvis hun ikke trente, kom hun ut av form....det greide han å si første dag, omtrent en dag etter fødsel, da hun kom hjem fra barsel. Da var han SÅ sliten etter å ha vært hjemme alene med barna mens kona fødte, og så frem til at kona kunne ta over ....Jeg kunne slått han!

Skrevet

Jeg er glad jeg er protestant og kan bruke prevensjon uten å ha en elleer annen prest pustende meg i nakken som sier kvinner skal fde barn til de er i overgangs alderen....Sånn stein alder prinsipper er jeg helt i mot...

Glad jeg ikke såg det programmet vimsemammma, jeg hadde sikkert fått høyt blodtrykk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...