grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 nå er det et år siden sist jeg var her inne på bli gravid me men da hadde jeg vært her en stund for å si det slik.. syns det var mye mer koselig her inne før jeg.. da svarte alle på innleggene til hverandre å trøstet å gratulerte å gledet seg på andres vegne.. nå syns jeg det virker litt dødt her inne.. å litt grupert faktisk..
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Jeg er helt enig med deg! Det er blitt mye dine og mine tråder her. Greit jeg har en selv med Dreamer;o) Men svarer alle andre for det. Var mye mer koselig her før.
Shiny84 Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 jeg har ikke vært her så lenge da, men synes det er blitt mye kjøligere her bare den siste mnd jeg da.... alle de kose blir gravide, hi, hi, kanskje det er det som er trikset!
babyklar er lykkelig :) Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 har ikke vært her på maaaaaange år jeg da, godt over 6 år. Men da ble jeg jo godt kjent med folk etterhvert. Har bare vært innom og tittet nå, siden jeg ikke er gravid. Men ble inspirert av innlegget ditt, og tenkte derfor jeg skulle svare da Ha en fin kveld
mammaigjen!! Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 kan jo være at det er flere innpå nå enn tidligere? Jo flere, dess mer upersonlig kanskje? Vet ikke jeg, bare en tanke.....har ikke vært inne her så lenge.
Prinsen & spiren Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Jeg har ikke vært inne på denne siden (bli gravid) så lenge. Men hvis det var slik her før, så burde vi jammen meg få det til igjen )) Jeg bruker sinnsykt mye tid her inne, så jeg klarer nok ikke å slutte med det med det første.. Men, jeg skal bli flinkere til å svare på tråder..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 Helt enig med deg! Jeg er nok ikke noe bedre enn alle andre, så jeg skal prøve å bli flinkere til å svare og oppmuntre framover. Supert at du tok det opp:)
blirjegsnartmamma Skrevet 27. november 2008 #8 Skrevet 27. november 2008 er helt enig Jeg har vært her inne 1 år nå, men syns det er litt klikker.. Prøver å svare på det jeg føler jeg kan tilføye noe
Prinsen & spiren Skrevet 27. november 2008 #9 Skrevet 27. november 2008 Det skal du ha kreditt for "blirjegmammasnart" :-) Du har ofte svar meg, både her og på anyonym-forumet! hih. Så takker og bukker :-) Da ser vi frem til bedre tider..
Sivalur Skrevet 27. november 2008 #11 Skrevet 27. november 2008 Har ikke vært her inne før nå den siste måneden. Har ikke lagt merke til så mange grupperinger, det har vel vært ganske likt som på de andre forumene her på dinbaby? Men enig i at det gjerne kan være mer 'koselig'.. Prøver å gjøre mitt for å bidra når jeg er innom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå