Gå til innhold

Hvordan går det med dere og barna?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei :)

Ja det har vært gøy å høre hvordan det går med juli-2008 mødrene, så jeg hiver meg på her:)

 

Hos oss går alt bare bra:) Vår lille prins plages med to tenner som er på god vei nede i munnen, så nattesøvn har blitt litt lite av.. men men, det er mer synd i han som må plages me tennene. Formen min er helt bra:) Så føler meg ganske heldig:)

 

Skal på 5 mnd kontroll om 2 uker så er spent på hvor mye prinsen vår har vokst siden sist. Men gruer til vaksinene.. Han reagerte sist med litt uro samme kvelden som han fikk den, så håper ikke neste blir noe værre for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig tråd!

 

Her går det veldig fint, Han sover godt om nettene, er som regel i seng og sover ca innen 21, veldig deilig. Han får mat mellom 04 og 06 som regel, og igjen i 7 tia (om han fikk mat i 4 tia da, sover han til 06 før første mat, så blir d kun den ene ammingen) Godt med såpass m søvn.

Våkner i 9 tia, da ligger vi gjerne å koser i sengen vår halvtimes tid, før jeg hopper i dusjen mens han ligger i babygym og kulern, Veldig digg at han finner roen og koser seg alene. Så får han litt mat igjen og jeg legger han ute i vognen. Der sover han alt fra 45 min til 3 timer, da kan a mor kose seg med frokost, slappe av, og mest sannsynlig kjøre på med litt husarbeid!!

 

Har slitt med bekkenet, men nå begynner til å funke igjen, herlig. Nå er det omtrent ikke vondt lenger, etter turer, og jeg har også kommet i gang med styrketrening her hjemme igjen. Veldig godt!!!!

 

Gutten min er så blid og fornøyd om dagen og har snudd seg fra mage til ryggen!! Stor gutt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

så koselig tråd ja!!!

 

Her går alt kjempe fint, de første 6mnd har gått så fort!!!!!!!!!

 

Nå ligger jørgen på gulvet og koser seg med mango i baby feederen han er blitt så stor=0) Flink til å spise og sover godt på natta(er ikke så glad i å sove på dagen da må vi få med oss alt som skjer)

 

jeg har også hatt litt problemer med bekken og rygg i ettertid. men går til fysioterapi så det hjelper=0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hihi, det er litt lenge siden denne startet men jeg hiver meg på likevel.

 

Filip er kjempeblid og veldig sosial. Dagen før han ble et halvt år krabbet han og siden har det gått fortere og fortere. Nå har han begynt å holde seg fast i ting og stå oppreist og han er ikke 7 mnd en gang. Det er litt tidlig og han har ikke utviklet balanse og andre ferdigheter for å klare det, så han går ofte på nesa. Men opp skal han likevel...

 

Jeg har vært heldig og sluppet unna alle bekken og ryggplager i det hele tatt. Men jeg begynner å bli sliten av å fullamme. Han er eksepsjonelt kresen (heldige dere som får matet barna deres med skikkelig mat!) og vil ikke ha noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...