Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 hvorfor krever bf 50-50 ved samlivsbrudd når de ikke orket å ha barna da foreldrene bodde sammen?? (nå snakker jeg slettes ikke om de flotte pappaene som virkelig stiller opp for barna sine..) men så fort det er et brudd så krever de 50%?? er vel for å unngå bidrag?? blir så matt.. å når de "får" 50% så er det mamman deres som ender opp som passer,for far må jobbe må vite.. frustrert ja!! vet dette innlegget er veldig generelt.. men er det bare jeg som lurer på dette?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Ja, si det, du. Det er nok for å kunne styre saken litt, ødelegge for mor, og for at da får ikke mor heller ekstra penger. En blir jo så "rik" som enslig mor, må vite;) Og det liker nok ikke far alltid. Vet at det jeg har skrevet ikke gjelder alle, men det faktisk fakta i mange saker. Og det er som du sier; selv om de får 50/50 på papiret, så er det ofte mor likevel, som har barna mest; les: er "barnevakt" for fars periode med barna. Samtidig har far klart å ordne det slik at mor ikke får ekstra penger(stønader som enslig mor), og han slipper bidrag(hvertfall et meget lavere bidrag). Da kan far godte seg for å virkelig ha klart å "ta rotta på" mor. Tragiske tilfeller.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Det er tragisk. Menn er noen egoistiske drittsekker. Bf har sjelden stilt opp for hverken meg eller barn. Nå skal han ha 50-50. Det er bare for å straffe meg, eller for å nekte meg i å flytte. Han har god økonomi, jeg har veldig dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå