Gå til innhold

Jeg skulle så ønske...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle så virkelig ønske at vi gravide her inne skrev litt mer positive ting rundt det å være gravid. Er vanvittig mye skrekkhistorier her om SA og MA,blødninger og ikke minst faren for å miste!!

Jeg for min del går rundt her og er livredd etter å ha sittet 15min her og lest på inleggene og fått STRENG beskjed av samboeren min om å holde meg langt unna Barnimagen til jeg er over 12 uker. Dessverre tror jeg at jeg bare må holde meg unna en liten stund til,for er blitt vettaskremt for å være helt ærlig!!

Unnskyld hvis noen blir fornærmet at dette,det er ikke min mening.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skrives da mye positivt også?

Og så er det nå slik at MA og Sa og blødninger er veldig vanlig.

1 tri er jo "tiden" for dette, så et er vel helt naturlig at det skrives om det?

Går jo an å la være å lese om det.... Og kanskje heller legge inn noen positive innlegg ? :)

Når man opplever en ma eller sa eller blødning så har man kanskje ekstra behov for litt trøstende ord, så det må være lov å skrive om det også.....

Det er nå min mening om saken:)

Life is life.

Skrevet

Det kommer ganske godt frem av overskriftene hvilke innlegg som handler om SA eller MA, blødninger o.l Dersom du blir skremt av å lese de så bør du heller ikke åpne disse innleggene. Men heller styre unna de.

Jeg selv har opplevd det å miste og fant stor trøst i disse sidene når jeg hadde det som værst. Nå er jeg gravid igjen og holder meg som regel unna disse innleggene, med mindre jeg føler at jeg har noe å bidra med, som f.eks gi råd eller bare sende en trøsteklem.

Du gir deg selv kanskje det beste rådet; å holde deg unna bim til du er over 12 uker ;-)

Skrevet

Jeg synes ikke det er skrekkhistorier her. Det skrives om SA og MA og blødninger fordi det også er en del av graviditeten for noen dessverre..

Jeg er helt sikkert på at du også ville hatt behov for å skrive om dette hvis det var du som hadde slike spørsmål.

Det skrives også mange andre typer innlegg her. Hopp over de innleggene som du finner skremmende og les det du har glede og nytte av.

Hvis du blir vettskremt av å lese her inne er det sikkert lurt som du sier at du holder deg unna en stund.

Les heller i andre debatt tråder, på andre temaer. Det er vel mest i denne tråden 1. trimester at det står mest om dette med å miste osv.

Lykke til i svangerskapet.

Skrevet

Jeg er så inderlig enig med første innlegger. Har selv opplevd MA og vet mye om smerten og sorgen. Men det er ikke der fokuset mitt må ligge nå. Selv ønsker jeg oppsøke de som har opplevd dette de gangene frykten tar meg, kan ha et behov for det kjenner jeg, men synes ikke det er noe vi som har sunne, friske svangerskap skal ha fokus rundt nå. Jeg er selv redd og bekymret og noen ganger ønsker jeg gå inn hit for å finne positive påminnelser om det fantastiske som tross alt skjer med kroppen min nå. Pga tidligere MA har jeg alltid en nagende tvil nå om jeg virkelig kan være gravid, skal på tidlig UL osv. Men her blir det så fort til at vi snakker om alt som kan gå galt. Det er jo helt naturlig - vi har jo lov til å være redde! MEN det er som om vi skal hjelpe hverandre litt mer til også å peke på alt det gode rundt oss nå...drømmene og håpene!

Selv lurer jeg litt på navn om dagen.....Må få lurt inn Andre´ et sted etter hovednavnet....pga familiehistorie.... Hm...smaker litt på Lukas Andre´... ... GODE ØNSKER FOR OSS ALLE!!!La oss nyte tiden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...