Gå til innhold

helseskadelig muggsopp

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi bor i et hus med påvist rikelig vekst med muggsopp..

vi kjøpte huset for 2,4 mill, alt så fint og flott ut, men huset viser seg å være katta i sekken. borebiller, sopp, råte u name it!

Sønnen min har utviklet asmabronkitt pga dette, han er 4 år.

Vi har hatt takstmann til å gå gjennom huset og han sa regelrett, dette huset er en katastrofe!!

Det er vannlekasje, alt av påbygg er ikke etter standar.

Takstmann anslo vedien av skader til ca 1,5 mill!!!! det er mye penger tapt, men eierskifte forsikring selskapet nekter ansvar.

det eneste som sto i salgs rapport var om noe fukt på loftet, ikke at det rant en bekk gjennom krypkjeller under rommet til sønnen min, ikke at utterveggen er 90% fuktig!

Jeg blir så frustrert, vi har bodd her i 1,5 år snart, og gutten blir bare verre.

Jeg har jo ikke rå til å leie ved siden av å betale lån. kan jo heller ikke flytte inn en familie på 4 til mammas lille rekkehus leig.

Alt tar så lang tid!!!! og mens ncl drar ut tiden blir både jeg og sønnen min verre, de andre to er ikke så plaget.

Noen som kan gi en fortvilet sjel noen råd?

Har vært i kontakt med advokat, og vi skal til retten (saksøke ncl)

men nå er det han takstmann som bruker tid på å gjøre ferdig rapporten da, den er jo "underbyggende bevis"

Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre, står bom liksom.

ser ikke lys i tunellen, noen som har vært oppi lig. sak? trenger sårt noen råd!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så forferdelig! Høres ut som dere har en relativt god sak da.

Men kjenner jeg rettsapparatet riktig, vil hele prosessen ta lang tid.

Hva med å leie et sted? Vet at det det koster, og dere ønsker sikkert ikke flere utgifter nå, men det ville være en investering i fremtiden til barna dine ikke minst! Dette kan jo også være en utgift som dere får igjen siden, dog hvis dere går seirende ut av saken. Tenk over det.

Lykke lykke til!!

Skrevet

..ellers tror jeg jammen jeg hadde tatt med meg familien og flyttet hjem til ho mor, hvor enn så liten leilighet hun hadde.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...