Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Dette sa søskenbarnet mitt til meg i dag, da jeg hadde fått med meg i detalje hva planene var i forbindelse med jobb han gjør på huset sitt. Kjæresten hans satt der også, og sa: "Ja, de fleste gjør jo det. Det er bare vi som ikke klarer å prate sammen." Hvorpå han svarte:" Ikke de parene VI kjenner." Skjønte med engang at jeg hadde gått ufrivillig inn på et minefelt og prøvde å le det bort, men jeg tenkte på det en stund etterpå og kom frem til at veldig mange av våre vennepar er sånn at hvis vi skal noe med de, så må det liksom bekreftes fra begges part. Vi kan ikke alltid anta at de diskuterer seg imellom. Det er mange ganger den ene står og klør seg i hodet mens den andre er helt inneforstått med hva som skal skje. Er dette vanlig? Jeg hører ting kjæresten min sier (selvom det til tider kan være uinteressant) og legger jo merke til det, og vica verse. Hvis han panlegger ting sier han alltid i fra eller spør om det passer. Også dette begge veier. Ble litt i stuss.... Hva mener dere?
blirjegsnartmamma Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Vi er vel som dere.. Snakker sammen før vi bekrefter avtaler, i tilfelle vi har glemt noe.. Legger aldri planer for gutte/jente kveld heller uten å snakke med den andre. Ikke for å "få lov" til å gå, men det er mye bedre stemning om man sier ifra litt på forhånd Viktig å snakke sammen, og inkludere hverandre i planene Ellers ender man opp om 15 år med 3 barn og en mann/kone som ikke gidder ta hensyn til familien sin, og en skilsmisse på trappa! Neida, litt dramatisk, men du tar poenget
Gjest Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Er vel litt uvanlig å ikke kommunisere.. Ville nå tro at de fleste snakker sammen i et forhold!!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Vi snakker da ihvertfall sammen om stort og smått, men vet flere (spesielt menn) som later som de hører, men egentlig har det døve øret til når det kommer til sånne "kjedelige" detaljer om hus og hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå