Gå til innhold

Lukas er begynt med belønnings skjema

Anbefalte innlegg

Skrevet

når han tisser på do.Det skjer ofte at han tisser gjennom, selv om vi sjekker bleia ofte. Så nå har eg laget et skjema og hengt på dodøren der vi lager en stjerne vist han sier ifra til oss når han må tisse.

Idag skulle mannen min se etter ungene mens eg rydda oppe.

Da eg kom ned såg eg at det var "tegnet" på skjemaet, og spurte mannen om han viste hvorfor.

Joda, da forteller han at han hadde vært på do med døren åpen slik at han hørte ungene(Lukas er veldig flink til å knusekose Mia Sofie).Plutselig hører han Lukas si "pappa klarte" og så rabla han på skjemaet. =)=)

Skjønne gutten vår som ville gi pappaen en stjerne siden han klarte å gå på do! Hehe=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morro :)

Her har vi også begynt med belønningsskjema på poden som blir 3 i midten av desember, og jeg har tegnet opp nesten 30 ruter som han får stjerne i når han tisser på do. Når han har fyllt alle rutene skal han få en gravemaskin (det ønsker han seg veldig!). Så nå forteller han alle at når han tisser på doen, skal han få "gaaavemaskin" :) Foreløpig har han ikke kommentert av mamma og pappa ikke får noe stjerne når vi tisser på doen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...