Gå til innhold

Julegavehandelen mentalt i boks:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker lister!

Nå har jeg satt opp (i sirlig orden, vel og merke) hva alt og alle skal få til jul, hvor jeg skal kjøpe det og i geografisk rekkefølge, så jeg mest effektivt kan få handlet det jeg trenger på minst mulig tid.

En del netthandel er unnagjort, så nå er det bare å fysisk ta runden og håpe på at det ikke er noen hinder i veien ;-).

Ahhh...en drømmejulehandel uten stri!

Gleder meg til å ta fatt:-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig!

Jeg også elsker lister, så vi har laget en liste men den er langt fra full enda...

Skrevet

Du høres ut som en vrkelig kontrollfrik!

Skrevet

Hehe, ja det kan godt tenkes, men så har det seg gjerne sånn at de som er velorganiserte gjerne ikke stresser like mye da, så den tittelen tar jeg gjerne :-p

Skrevet

Ja fy søren du er virkelig en kontrollfrik altså! Tenke seg til å planlegge en julehandel!;) ;) ;) Gale menneske:p Føyer meg på listen sammen med deg her jeg! Det er virkelig en drøm å være en kontrollfrik, er det ikke?

Så deilig at vi kan kose oss i Desember uten kjas og mas da:)

Skrevet

He-he, skjønner deg godt, jeg. Ikke alle har shopping som favoritt-aktivitet. Og vi skal overleve handlehelvetet / julehandelen vi også :)

I år er første gang jeg koser meg med julehandlen: kjøper alt på nettet.

- Genialt med netthandel! :)

Skrevet

Jeg ER ferdig. Har samboeren og sønnen igjen. Lille får saccosekk og samboeren får xboxspill og Pondus-abb.

Men, i går ramlet det inn et ønske. "En ordentlig strømpebukse som ikke er sånn fin, liksom" Hva er det? Kan det være en Pierre Robert i ull kanskje? Til en hestejente på min alder :) altså 22.

Skrevet

Jeg også bruker skrive liste. Syns det er veldig kjekt og så er det sjelden jeg glemmer noe.

Faktisk ikke mye igjen å handle på julegavelistn min nå. Egentlig bare en gave igjen, men venter på to gaver jeg har bestilt og må se om jeg syne de er ok.

Skrevet

Hehe, det høres ut som et sånt ønske jeg kunne hatt, Hockey. Jeg ønsker meg også strømpebukse som ikke er så fin liksom, men som går til skjørt -som er VARM ;-).

Ahh...nå har jeg vært på handleturen min, og jammen svei jeg over 80% av listen min på 3 timer.

Deilig!

Ikke fikk jeg hull i lommene mine heller -som jo og også er en bonus :-).

Kontrollfrik et skjellsord? I think not ;-p

Skrevet

Det er viktig å ha kontroll! Jeg laget også liste, og tok store deler av shoppingen på nett! Netthandel er en fantastisk oppfinnelse!!

Skrevet

Ja, kunne ikke vært mer enig.

Netthandelen.no er også en fantastisk oppfinnelse. Har gjort mange varp der i sene nattetimer :-)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...