Gå til innhold

hvor mange kynnere har dere om dagen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 19 fullgåtte å har allerede hatt 3 mens jeg har sittet stille her i sofan i løpet av ett par timer..var såå plaget sist,fødte 3 uker før termin,men ikke som resultat av kynnerne direkte for jeg fikk rier uten at jeg hadde hatt kynnere før på kvelden..men er redd de kommer for ofte..hva er normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! Jeg har ikke telt hvor mange jeg har i løpet av dagen men det er iallfall ganske mye!strammer seg heletiden synes jeg,hatt kynnere siden uke 13 sånn ca og hadde det mye med forrige. jeg tenkte j skulle høre med jordmor neste gang ,15 desember, om det har noe å si..vet ikke helt selv hva som er normalt eller om det er bra at det er mye...? sa legen din noe om dette til deg forrige gang da?

Skrevet

Det der tror jeg er veldig individuelt. snakk med legen din eller jordmor!

jeg hadde mange kynnere sist. nå har jeg hatt endel, kanskej 10-15 på kveldstid frem til jeg ble sykemeldt. nå er jeg sykemeldt og har toppen 1 om kvelden. sprøtt av det skal ha så mye å si. kynnerne kommer nok!

jeg er 23 uker nå. så lenge de ikke er vonde, er vel ting ok? selv om det er tydelig at det sier endel om stressnivået....

Skrevet

Endten så har ikke jeg hatt noen kynnere eller så veit jeg bare ikke hvordan det kjennes ut som? hmm, merkelig..

Skrevet

Noen dager har jeg utrolig mange, og noen dager bare noen få (kanskje 2-3) men på det meste har jeg ikke helt oversikt.

Jeg har snakket med min lege, jordmor og sjekket meg på gynokoligisk poliklinikk. De finner ikke noe som er galt, så nå har jeg fått beskjed om at jeg mest sannsynlig er av de som blir litt plaget av det. Og at jeg heller må si ifra om det blir vonde, for kynnere skal jo ikke gjøre vondt.

Skrevet

kynnere.. hmm.. jeg er 23 uker på vei og har ikke kjent noe..:P Hvordan kjennes en kynner ut?

Skrevet

Jeg synes det er veldig opp og ned. Om jeg er mye på farten en dag har jeg oftere kynnere enn om jeg er hjemme og slapper av (som jeg skal være). Det er vel kroppens måte og si ifra at vi må roe litt ned.

Skrevet

Jeg er 27 + 1 og jeg kjenner ikke kynnerene mine jeg..

Merkelig!

Skrevet

jeg går inn i u 28 i dag....har heller ikke hatt en eneste kynner....som jeg vet om..hehe

Skrevet

Har inntrykk av at det er like normalt med mye som med lite kynnere. Selv har jeg kynnere HELE TIDEN når jeg er i bevegelse, omtrent hver gang jeg skifter stilling når jeg sitter eller ligger, og gjerne litt innimellom når jeg sitter stille, også. Akkurat slik jeg hadde det forrige gang jeg var gravid. 28 uker nå, og har kjent dem i rundt halve graviditeten - selvfølgelig ikke like merkbart i starten.

Begynner å bli litt lei av å måtte bevege meg i skilpaddetempo og ta pause for hvert tiende skritt, og ser med misunnelige blikk på andre gravide som nærmest kan "jogge" avgårde, helt uanfektet;-) Kan ikke trøste meg med at kynnere = rask og/eller tidlig fødsel, heller. Gikk 14 dager over sist, og det tok vel halvannet døgn med rier før ungen var ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...