Mamma2OO5 Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Aldri hørt at barn kan få hodepine. Ble litt nervøs faktisk. Han klaget skikkelig over hodepine og det var oppå hodet, på toppen liksom. Har aldri opplevd han sånn, ikke orket han mat heller.. Stakkars liten!!
Gjest Kelly Taylor Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 helt vanlig, det er jo også noe som heter barnemigrene, ikke det at din har det altså. men barn kan jo reagere på lik inje som oss på f eks lite søvn eller lite veske i kroppen. min har hattt det fler ganger , og der frykter jeg han er arvelig belastet desverre, for min slekt har mange tillfeller av migrene. kanskje han er kvalm siden han ikke vil ha mat, det er jo ofte noe som henger sammen hodepine og kvalme.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Legen min konstanterte at jeg hadde migrene da jeg var to år, noe jeg ikke er kvitt enda, så det er nok veldig mulig at han kan ha vondt i hodet ja Lys og høye lyder er fælt hvis man har migrene, prøv kanskje å beskytt han mot det.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Ja, glemte det med maten. Som nevnt her kommer det ofte kvalme også
Mamma2OO5 Skrevet 26. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2008 Ja han kan ha vært kvalm. Stakkars liten. Likte plutselig ikke banan og tannkrem var heller ikke populært i dag. Ville bare ligge og sove på sofaen og ligge over alt. Skikkelig smal i øynene og sovnet på 123. Lille vennen min er nok litt sliten ja.
Mamma2OO5 Skrevet 26. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2008 burde jeg gitt han paracet? Bør jeg gå til legen i morgen? Hvis det er migrene, har han vondt i morgen også da?
nicknavn Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 Om han har vondt i hodet i morgen, da hadde jeg ringt legen, barn kan ha migrene, men det kan jo også være andre årsaker til hodepine, f. eks slag mot hodet.
Tante Bassa Skrevet 26. november 2008 #9 Skrevet 26. november 2008 Kan være barnemigrene som flere her sier, men du kan jo også få sjekket synet hans. Mange barn får hodepine pga dårlig syn. God bedring til gutten din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå