mizz25 Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Her går det i lilla og sølv :-) Duker,stearinlys,litt sånn småpynt osv =)
Gjest Kelly Taylor Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 jeg pynter med rødt jeg fra 1 des, duker, lys, stjerne og adventsstaker, så plukker jeg fram litt småting dess lengre ut i desember jeg kommer. kjøper også inn julestjerner(blomster) til 1 des. Gleder meg:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Lys i vinduene og lilla lys i lysestakene... det er det...
mizz25 Skrevet 26. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2008 Ja,glemte det viktigste hehe... Stjerne/ball i vinduene =)
velsignet med to Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Adventsstaken kommer frem, og lilla lys andre steder, ikke noe mer enn det før jula kommer nærmere.
*Rutletutt* Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Lilla lys i adventsstaken, julestjerne-og stake i vinduene, lys ute på treet og pakkekalender på veggen. Mer kommer ikke opp før nærmere jul.
erteposen + 4 Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 Her går det mest i lilla, grønt og litt sølv. Har ensfarga lilla duker og brikker på bordene. Lager kranser av kristorn og har lilla sløyfe på. Henger en stor gren i taket som vi pynter med istapper, glassengler og lilla kuler. Har noen hvite porselensfugler med klype som jeg fester på en vintergrønn bukett i en vaske. Stearinlys og adventstjerne. Bytter ut det lilla med litt rødt og masse hvitt og en del gull til jul.
Dailis Skrevet 26. november 2008 #8 Skrevet 26. november 2008 Lilla lys og lys i vinduene. Fra i år blir det og litt engler rundt om og en dørkrans:) Har tatt frem englene til jul før, men vil ha dem til advent nå
Chris&Alex♂♂ Skrevet 26. november 2008 #9 Skrevet 26. november 2008 lilla duk + lilla lys i adventstaken som skal stå på bordet. ellers er det rødt tema på tekstiler, lys, gardiner osv. tar det frem 1 søndag i advent. nisser kommer senere i desember og juletre til slutt=)
Laybik Skrevet 26. november 2008 #10 Skrevet 26. november 2008 En llilla og en gull-adventstjerne m/lys i vinduene, og forskjellige elektriske adventsstaker. Lilla duk på bordet, adventsstake med lilla lys, lilla telys istedet for hvite, pepperkaker som henger fra lilla bånd i vinduer og vindusdekor med nisser er det vi har til nå. Har tyvstartet litt jeg... :-)
Thunderstruck Skrevet 26. november 2008 #11 Skrevet 26. november 2008 Henger opp julegardiner på kjøkkenet,og "vintergardinene" på stua. Så er det lilla lys og adventsstjerne og adventsstaken. Ungene får lysende reinsdyr i vinduet på rommene sine. Pynter inngangspartiet med lys også. Og hele huset er ferdig rundvasket selvfølgelig:-) ÅÅÅÅ Som jeg gleder meg:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå