Gå til innhold

Snart ADVENT!!! Kordan pynta dokker te advent????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går det i lilla og sølv :-) Duker,stearinlys,litt sånn småpynt osv =)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kelly Taylor
Skrevet

jeg pynter med rødt jeg fra 1 des, duker, lys, stjerne og adventsstaker, så plukker jeg fram litt småting dess lengre ut i desember jeg kommer.

kjøper også inn julestjerner(blomster) til 1 des.

Gleder meg:)

Skrevet

Lys i vinduene og lilla lys i lysestakene... det er det...

Skrevet

Ja,glemte det viktigste hehe... Stjerne/ball i vinduene =)

Skrevet

Adventsstaken kommer frem, og lilla lys andre steder, ikke noe mer enn det før jula kommer nærmere.

Skrevet

Lilla lys i adventsstaken, julestjerne-og stake i vinduene, lys ute på treet og pakkekalender på veggen. Mer kommer ikke opp før nærmere jul.

Skrevet

Her går det mest i lilla, grønt og litt sølv. Har ensfarga lilla duker og brikker på bordene. Lager kranser av kristorn og har lilla sløyfe på. Henger en stor gren i taket som vi pynter med istapper, glassengler og lilla kuler. Har noen hvite porselensfugler med klype som jeg fester på en vintergrønn bukett i en vaske. Stearinlys og adventstjerne. Bytter ut det lilla med litt rødt og masse hvitt og en del gull til jul.

Skrevet

Lilla lys og lys i vinduene.

Fra i år blir det og litt engler rundt om og en dørkrans:) Har tatt frem englene til jul før, men vil ha dem til advent nå:)

Skrevet

lilla duk + lilla lys i adventstaken som skal stå på bordet. ellers er det rødt tema på tekstiler, lys, gardiner osv. tar det frem 1 søndag i advent.

nisser kommer senere i desember og juletre til slutt=)

Skrevet

En llilla og en gull-adventstjerne m/lys i vinduene, og forskjellige elektriske adventsstaker.

Lilla duk på bordet, adventsstake med lilla lys, lilla telys istedet for hvite, pepperkaker som henger fra lilla bånd i vinduer og vindusdekor med nisser er det vi har til nå.

Har tyvstartet litt jeg...

:-)

Skrevet

Henger opp julegardiner på kjøkkenet,og "vintergardinene" på stua. Så er det lilla lys og adventsstjerne og adventsstaken. Ungene får lysende reinsdyr i vinduet på rommene sine. Pynter inngangspartiet med lys også. Og hele huset er ferdig rundvasket selvfølgelig:-) ÅÅÅÅ Som jeg gleder meg:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...