Gå til innhold

Heaven!! Er du her i dag og?? ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Æsj ja, har bare massse kynnere nå, men ikke noe mer skjer ;( HJELP, VIL FØDE NÅ!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Nei , har ikke vært på kontroll igjen enda heller, så vet ikke om jeg er moden. Fryktlig spent på om det starter med vannavgang denne gangen også, eller med rier. Helt ok med vannavgang,for da vet jeg at det er i gang. Men da må jeg ha ambulanse og får ikke lov å stå /gå. Så på en annen måte håper jeg på at det starter med rier så jeg kan få være oppe, slik at jeg kan hjelpe til å få fortgang i det ved å bevege meg litt. Håper det skjer noe fort nå altså. Tom pappa som er tålmodigheten selv, har begynt å vente veldig og ber lille komme ut flere ganger om dagen,hehe

Skrevet

Hehe, ja så var det nok et lite men dårlig skjult hint om ei hormonell utålmodig kjærring her i dag også tror jeg, flire:)

Bare å skrive det veit du, er her til mini plutselig får bestemt seg jeg. Bra tett med kynnere her,så håpet er nå der at det blir snart:)

Skrevet

Åh, si at det skjer her i natt da, og la det stemme. Vil ha han ut nå,hehe. Får jo snart ikke på meg sokkene eller noe... hihi

Skrevet

Var ikke så rart du tok fil der da, tvllingen var vel helst jente tenker jeg.

wow, så spennende. har følelsen innmellom selv også at det skjer snart ,men den kommer og går. Men håper du har rett:)

Skrevet

Neida, jeg vil heller ikke se meg her i morgen, hvertfall ikke før jeg er hjemme igjen,hehe . Drar hjem samme dag vi, hvis alt er i orden:) Sove godt da, skal legge meg jeg også, og håpe jeg våkner med masse rier:) Nattinatt. Klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...