Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 hva er det som skjer? jeg fødte for over et år siden og har aldri vært plaget med dette før! bare jeg nyser eller får en hostekule tisser jeg meg litt ut!!! det er sikkert et idiotisk spørsmål, men går det an at jeg har blitt gravid og det er derfor jeg er blitt så "slapp"? er det noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 om det går ann å bli gravid? ja, det gjør det. hehehehe Men mest sannsynlig er muskelen der nede slapp, og trenger knipeøvelser. Enn så lenge kjøp ei pakke tena lady.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 hehehehe:p det var ikke det jeg skrev da:) jeg lurte på om det gikk an AT JEG HAR BLITT GRAVID og de derfor har blitt så slappe? hahaha:D
bomsa Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Man kan bli "slapp" uten å være gravid også da...:-) Feks ved urinveisinfeksjon, men det ville du mest sansynligvis hatt flere symptomer på. Urinlekkasje er et problem det finnes mange behandlinger for. Jeg råder deg til å oppsøke lege hvis det ikke ordner seg, for det er ikke morsomt å gå rundt å være redd for ulykker....når det i tillegg er greit å få ordnet. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå