Gå til innhold

endelig tror jeg at jeg har funnet julegaven til jentene:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare enten ikke si noe til mannen eller overtale han.... samt svelge noen kameler hehehehe for ingen leker skulle jo finne veien under treet i år:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fortell fortell =) hva blir julegaven?

Skrevet

Hva da hva da??????

Vi skal ikke kjøpe leker i år, eller kremt å jo rattkjelke er vel leke det å haha...

Skrevet

Jammen.. altså..

Skal du ikke fortelle oss hva det er? Du kan jo ikke skrive kun det, blir jo nysgjerrig.

Og så aner jeg ikke hva jentungen skal få i år....

Skrevet

Jeg har veldig lyst på det største dukkehuset fra LeToyVan. De kan jo få det sammen. Må jo kjøpe alt av dukker og interiør også. Slik kan jeg også dekke de fleste kalendergavene til de 2 minste.

Skrevet

Åssen ser det huset ut da??Nå er du litt sånn småslem og hemlighetsfull Leadern... :P

Skrevet

Det var bare råfint da.... Snuppa er litt liten for sånt hu da.. Eller hu hadde nok lekt med det.. Men passer seg bedre for litt større frøkner.. Men den tida kommer den å.. hehe....

Var i alle fall utrolig nyyyyyydelig:) Du kan det med å finne de fine spesielle tinga og klærne du...:)

Skrevet

De er kjempefine! :) Eldste har det største i lilla, hun sparte og kjøpte det selv. Er jo ikke så dyrt huset igrunn, men møblene er ikke så billige..:) Men det er iallefall veldig fint og super kvalitet!

Skrevet

Vel snillhet kan ei måles i gaver......

men nå lurer jeg på om det er billigere i tyskland? Skal til Kiel snart....

Skrevet

Det er sant LOTP, men det er da ganske snilt å bryte sitt eget løfte om null leker til julaften vil jeg si ;o) Hadde dånt jeg hadde jeg fått et slikt dukkehus når jeg var lita. Hadde jo lundby da (og har det stående enda til tuppa), men det der er jo the mother of all doll houses! *ler*

Hvor er det greiest å bestille slike fra da, om jeg skulle falle for fristelsen?

Skrevet

Vet du prisene på de husene LOTP? Og hvem som fører i Norge?

Skrevet

Huset koster 1299 i Norge, og Læringsverkstedet og Sprell fører de.

Ellers kan man bestille møblene billigere på:

http://www.toys-express.co.uk/

Skrevet

Ikke at vi har kjøpt det i julegave til jentungen vår allerede altså :-) Hmmm... Eller jo :-) Det står jo ferdig innpakket i kjelleren!

Gleder meg til å se uttrykket til snuppa når hun åpner :-)

Skrevet

Hvor kjøpte du det? Jeg har lyst på det største og Tiny skal ha 1750 kr for kun huset. I Danmark for jeg samme huset + 4 dukker for 1400 kr. Tror jeg må se om jeg finner det i Kiel for der tipper jeg prisnivået ligger på danmark sitt. Da får jeg jo dukker og møbler + hus for samme som kun huset her.

Skrevet

KJøpte huset på Læringsverkstedet.(www.laeringsverkstedet.no) Kjøpte det som heter "Bay Tre House". De hadde det utstilt det, og jentungen på nesten 3 år falt pladask. Var jo nesten kul umulig å få henne bort fra huset :-) Men hun vet ennå ikke at hun får det da, gleder meg som en unge selv her.

Møblene bestiller jeg nå gjennom den engelske siden jeg la ut her:

http://www.toys-express.co.uk/

Da får jeg hvert rom for under 200kroner inkludert frakt, mot de 250 kronene hvert rom koster på læringsverkstedet.

Kikket på alle forhandlerene som ligger ute med nettshopping muligheter som ligger på LeToyVan sine sider, men det var kun denne som sendte til Norge og/eller ikke hadde skyhøye fraktkostnader. Klarte iallefall ikke finne noen andre selv.

Skrevet

takk:) Må sjekke hva huset kommer meg på der. Ble det toll o.l. på det du kjøpte?

Jeg vil ha det største siden planen er at de 2 minste skal få det i sammen. Litt enklere med et stort et da kanskje.... innbiller jeg meg selv heehehehe

Skrevet

hehe du legger planene nå ser jeg.... blir dårlig med dukkehus her...men kanskje en brannbil ?? Masse fint der ja...

Skrevet

Åhhh, SÅÅÅÅÅÅ fint da!!! Da har jeg 3- års presangen klar :o)))

Skrevet

Nei, ikke toll. for jeg kjøper 1 og 1 rom. Har forsåvidt ikke fått noe i posten ennå, men de virker seriøse. Har fått flere mail angående det jeg bestilte, og jeg forklarte de at jeg ikke å få alt i 1 stor pakke men heller flere små slik at det ikke oversteg den Norske toll grensa. Betaler da selvfølgelig frakt for flere pakker, men hvert rom kommer på ca 180kroner inkludert frakt fra den siden der, mot 249 for kun hvert rom her.

Hehe, ja skal ikke legge skjul på at a`mor her i huset syntes disse husene var ganske fine også, og at det mulig at det har blitt litt påvirkning slik...

Men det er jo bare helt nydelige hus! :-)

Skrevet

Takk for svar. Håper at Tyskland ligger på samme prisnivå som Danmark jeg samt at jeg finner det der. Da sparer jeg 500 kr bare på huset:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...