Gjest Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Har jo slitt en liten stund nå med at mini er veldig krevende om kvelden (og en del netter). I natt gikk det veldig fint, han sov til 7.30 uten at jeg måtte opp og gjøre noe som helst med ham:) (Men så sovnet han ikke før 9 i går kveld heller) Har tenkt å legge ham på eget rom snart, men synes dere jeg bør gjøre det nå mens han strever med å finne roen eller bør jeg vente til han er over kneika? Kan jo hende han blir urolig igjen når han flyttes mener jeg...tenkte kanskje det gikk an å "bake" den uroligheten inn i det han går gjennom nå, istedetfor å få en ny strevsom periode så tett på denne. Men vil jo gjøre det som er minst traumatisk (oj, det ble et litt voldsomt ord) for ham. Synspunkter??
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Er han krevende fordi han ligger på rom med dere/deg, og du ammer og lukter melk? I tilfelle bør han kanskje flyttes fortest mulig for at det skal gå lettere for han. Om det er andre grunner til at han er urolig bør det kanskje vente til han er over det verste. Hvor gammel er han? Må si at fra 21-7.30 høres jo ganske greit ut.
Gjest Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Han er nattavvent og viser ikke tegn til å ville ha pupp om natten. Dette tullet om natten har i grunn oppstått siste 2 ukene ca. Før det var jeg bare oppom en gang for å gi ham smokken etter å ha lagt ham i 6 tiden, og skulle han våkne om natten så roet han seg myyyyye raskere og sovnet igjen. Nå kan det gå både 1 og 2 og 3 timer frem og tilbake før han endelig sovner igjen hvis han først våkner nattestid Men er jo heldigvis ikke hver natt da og det er klart at hvis han nå sover godt hver natt frem til 7.30 skal jeg ikke klage mer )
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Da ville jeg nok puttet han på eget rom så fort som mulig. Kan det være det at han sover for mye på dagtid?
ana baroma Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Hvor gammel er han da? Jeg har erfart med tuppa mi at ting går i perioder, og sånn er det bare:) Men det ble merkbart bedre da hun flytta på eget rom. Stor lettelse for alle mann!
Gjest Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Mye mulig han sover litt mye på dagen, men han blir jo trøtt fordi han kaver så mye om natta så har havnet i en slags ond sirkel kanskje Han er 8, snart 9 mnd nå. Har akkurat satt sengen hans på eget rom så fra i kveld er det ingen bønn.... Kryss fingre masse for meg da jenter, at han blir en snill og enkel "sove godt om natta" gutt igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå