Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om ikke før da, helst det :o) Men, blir nok mest sannsynlig igangsetting kl 09.00 på mandag, da er jeg 42 uker... Så ble det 2 uker over termin denne gangen også da, men nå har jeg da i alle fall et tidspunkt å forholde meg til - blir litt smårar av å gå slik over tiden jeg! Hadde neimen ikke trodd det skulle bli desemberbarn på oss, men, men!

De neste dagene skal jeg jammen meg pynte til advent, så blir det i alle fall kos å komme hjem med baby uti neste uke engang :o)

Overtid er SLIIIITSOMT!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Men det kan jo fortsatt bli et novemberbarn da, det er noen dager igjen :-)

Skrevet

Håper du har rett :o) Hadde vært deilig å bli ferdig nå! Men 4 uker med maserier, og igangsetting ved forrige fødsel, gjør at jeg i alle fall prøver å innstille meg på mandag, så får alt annet bli en bonus :o)

Og jeg som hadde gledet meg slik til å se Jul i blåfjell med eldstemann på mandag, pakke opp kalender og alt som hører advent til, så blir det sykehus isteden - isj!

Skrevet

Så spennande!! Eg er seks dagar over og begynnar å instille meg på å gå til veke 42... det er ikkje moro! Lykke til på mandag om ikkje det skjer noko før den tid:-) Lov å håpe!!!

Skrevet

Spennende! Det er tungt å gå på overtid, det er helt sikkert! Godt å ha en dato å forholde seg til...

Jeg er -7 i dag, og skal på overtidskontroll på sykehuset på mandag jeg også. Håper innmari at jeg også blir satt i gang da... Har nemmelig ingen tro på at det kommer til å skje noe før! Håper, men har gitt opp å tro...

Så jeg har satt mandagen som mål, også skal jeg kose meg som best jeg kan jeg også frem til da:) Hadde aldri trodd det skulle bli desemberbarn på oss heller, men ser jammen sånn ut!

Uansett er vi snart, snart, snart i mål:)

Ha noen fine dager nå, og en fin adventshelg:) Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves... vi må få noen utrolig flotte barn, som må vente så lenge på dem;)

Skrevet

Heisann Miemamma!!

Så deilig å ha en dato å forholde seg til da, føler det er noe av det værste. Ikke vite når ting skal skje.. Bare kjempe lei av å gå rundt med tjukk-mage..

Kos deg i helga med pynting og "snart storebror"!! Skal pynte i helga jeg og, bli koselig ja ;)

Lykke til på mandag!!

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...