Gjest Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Bestilt gjennom ekstrafilm, var kampanje så vi sparte noen kroner, og var litt spent for har hatt både gode og dårlige erfaringer med ting vi har fått derfra. Men heldigvis ble de veldig bra, så nå blir det fornøgde beste- og oldeforeldre til jul tenker jeg.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Er så koselig med slike kalendre. Kanskje jeg også skal lage det til besteforeldre i år? Eller så lager jeg meg en fotobok og gir dem. Det gjorde jeg i fjor og det var kjempe stor sukse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå