Gå til innhold

Noen som har greie på salviete ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere, jeg prøver å bli gravid for tiden, og har hørt at salviete kan gjøre susen =)

Jeg lurer derfor på hvordan man skal få laget denne teen?

Drikker sjeldent te, har da brukt posete.. Men nå har jeg kjøpt denne salvieteen som er urter i en boks for at den skal øke fruktbarheten..

Står jo ingenting på boksen hvordan den skal lages.

noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tar litt salvie, ca 1 ss, i en kanne/mugge og heller på ca 1/2 liter kokende vann. La det trekke ca 10 min.

Skrevet

Jeg har egentlig ikke brukt salvie-te noe særlig, så kan vel ikke si jeg har hatt hjelp av den til å bli gravid nei

Skrevet

vi prøvde hardt i nesten to år før vi utrolig nok ble gravide sånn helt av oss selv :-) jeg prøvde alle mulige kjerringråd også salviete, men jeg tror jeg hekta meg så vannvittig opp i det å bli gravid at spilte inn psykisk, og ingen av kjerringrådene virket på meg. Jeg ble gravid når jeg hadde gitt opp... hehe:-)

Men likevel har jeg litt troen på alternative metoder,om jeg kan kalle det det:-) Masse lykke til skal du iallefall ha!

Skrevet

Tusen takk =) Skulle gjerne ha klart å gitt opp, eller prøvd å slappet av heelt, men det er vist ikke så lett.. Har hørt om flere som har blitt gravide av den metoden.

jaja, har jo så lyst på baby i magen snart jeg å =)

Skrevet

Kan vel legge til jeg også da, at jeg også hadde gitt opp håpet den mnd jeg endelig ble gravid. Timen til utredning var bestilt, og hadde egentlig ikke tenkt å prøve den mnd det klaffet. Men så føltes det litt feil å la en eggløsning gå fra seg, så vi hadde sex 1 gang, helt på tampen av eggløsningen og der satt den!

Hadde absolutt ikke noe håp eller tro på at det skulle klaffe, så var en vantro opplevelse å stå med positiv test i handa.

Skrevet

Det er jo helt utrolig!!! Gleder meg til å oppleve den fantastiske følelsen av positivtest.. Prøver noen ganger å bare tenke på åssen det måtte være =)

Kommer vel min tur en gang å vel =)

Får prøve å slappe helt av denne mnd da...

Skrevet

Jeg vil ikke kalle det lenge når jeg ser det er flere her som virkelig har prøvd en stund. Men vi har prøvd over et halvt år.. Føles bare så lenge.. Jobber i barnehage så jeg blir hver dag minnet på hva jeg ikke har. Er ganske tøft egentlig , men er jammen flere her som fortjener en mini før meg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...