mmmmstine Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Hjelpe meg, har prøvd gaviscon (både tab og flytende) Men brekker meg bare og får ikke det ned. Noen andre som har tips på andre ting som fungerer? Hjelp
Liljekonvall<3 Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 melk eller gulrøtter.. og sånn lovehearts godteri..
Gjest Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 jeg prøvde også gaviscon men reagerte på samme måte som deg. Nå tar jeg novalucid også spiser jeg vaniljeis:) funker veldig bra på meg.
mmmmstine Skrevet 27. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2008 Får man kjøpt novalucid på apoteket? Tåler veldig lite melkeprodukter så is, melk osv er ikke bra for magen min! Takk for svar
Bella Swan Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 jeg tar noen tabletter som heter Titralac, de kjøpes på apoteket. Ellers kan du spise mandler.
Gjest Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Hei Vil anbefale tyggetabelettene Link. Fikk de anbefalt av min lege, og de virker veldig bra for meg!! Fåes reseptfritt på apotek:)
3små-snart4barnsmor Skrevet 28. november 2008 #8 Skrevet 28. november 2008 Har å Link tabletter.. smaker som gammel hard tannkrem visserligen men.. hehe.. men dem fungerer .. Ellers så selger dem jo sånn samarin inne i vanlige butikker.. ikke prøvd det den her graviditeten. Men det er jo å for halsbrann ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå