LillyMy+1<3 Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Om det er mulig å teste svakt positivt 2+6??
Gjest Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 tja.. 2+6 vil vel være ca en 6-7 dager etter el om jeg regner riktig. Mener å huske at fra egget hadde vandret ned og festet seg og til kroppen begynte å produsere hcg, så var det ca 8-10 dager... Så i prinsippet så vil vel ikke kroppen ha begynt å produsere hcg når man er 2+6... Jeg er langt fra sikker på dette altså - kanskje noen andre har noen synspunkter på dette?
LillyMy+1<3 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2008 Det er det jeg også har lest. Men tok en ny test nå nettopp, og det kom opp en svak strek i lyse rosa før det hadde gått 5 min.. Brukte en: http://www.billige-tester.no/graviditetstest_1_stk____stav-p-56.html test. Jaja, er vel bare å vente og se..
Barbarella og froskebarna Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Er du helt sikker på at du hadde eggløsning 2 uker etter TR? Det kan jo hende du hadde en veldig kort syklus og at du dermed er lengre på vei enn 2+6? Om du hadde eggløsning 1 uke etter TR (fullt mulig, jeg hadde 3 ukers sykluser før...) så kan du være 3+6 nå og da gir det mening med positiv test... Lykke til!
LillyMy+1<3 Skrevet 29. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2008 Etter en MA i august, fikk jeg 28 dagerssyklus, nesten som man kan stille kl. etter, men kanskje EL kom tidligere denne mnd.. Eneste jeg vet er at første dag i siste menstrasjon var torsdag 6.nov. Tok en ny test i kveld, rundt kl. 8 (ja, er testoman;) ) og der kom begge strekene opp før det hadde gått 2 minutter. Så nå krysser jeg fingrene å håper at jeg hadde en tidlig EL, og at spiren sitter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå