Gå til innhold

Noen som vet ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det er mulig å teste svakt positivt 2+6??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja.. 2+6 vil vel være ca en 6-7 dager etter el om jeg regner riktig.

Mener å huske at fra egget hadde vandret ned og festet seg og til kroppen begynte å produsere hcg, så var det ca 8-10 dager... Så i prinsippet så vil vel ikke kroppen ha begynt å produsere hcg når man er 2+6...

Jeg er langt fra sikker på dette altså - kanskje noen andre har noen synspunkter på dette?

Skrevet

Er du helt sikker på at du hadde eggløsning 2 uker etter TR? Det kan jo hende du hadde en veldig kort syklus og at du dermed er lengre på vei enn 2+6? Om du hadde eggløsning 1 uke etter TR (fullt mulig, jeg hadde 3 ukers sykluser før...) så kan du være 3+6 nå og da gir det mening med positiv test... Lykke til! :)

Skrevet

Etter en MA i august, fikk jeg 28 dagerssyklus, nesten som man kan stille kl. etter, men kanskje EL kom tidligere denne mnd.. Eneste jeg vet er at første dag i siste menstrasjon var torsdag 6.nov.

Tok en ny test i kveld, rundt kl. 8 (ja, er testoman;) ) og der kom begge strekene opp før det hadde gått 2 minutter.

Så nå krysser jeg fingrene å håper at jeg hadde en tidlig EL, og at spiren sitter! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...