Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Jeg har vært ute med en fyr i 1 måned nå, og han har plutselig begynnt å unngå meg selv om han har nettop sagt han liker meg kjempegodt.. Vi traff på internett, match.com og trodde vi begge hadde avsluttet kontoet, men han er online hele tiden nå, og jeg føler meg litt såret her egentlig.. Så sendte jeg en melding nå istad, for vi har ikke snakket sammen på to dager, og spurte om det gikk bra mde ham? .. men han svarer ikke.. Jeg har lyst å sende en melding som " Jeg vet ikke hvorfor du ikke vil prate med meg, eller hva som har skjedd, men jeg synes det ikke er så hyggelig og det hadde vært hyggeligere om du bare sa om du ikke vil prate mer med meg.." ?? hva synes dere?
Anne-B. Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Om han ikke er mann nok til å gi deg et skikkelig svar på det, så er han en dust.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Du må ignorere han tilbake! Ikke send melding og ikke ta kontakt. Da blir han kanskje litt nysgjerrig på hvorfor du ikke vil ha noe mer med han å gjøre. Om du begynner å mase blir han bare enda mer uinteressert. Så ikke send melding!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Høres helt grei ut den mld,men hvordan vet du at han er på nett hele tiden?Da må jo du være det selv..
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Lite trolig at en forklaring fra ham utgjør noen forskjell for deg. For den forklaringen vil sikkert ikke inneholde noe du vil høre, likevel. Ignorer ham, du. Drit i hele fyren. Det ser faktisk ut til at det er det han gjør med deg.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 fy f.. her kommer han plutselig på msn, for første gang på to dager og sier bare hei, håper det går ok med deg, logger av... så sendte jeg den meldingen, tenkte nå får det være nok, jeg vil heller vite det enn å gå rundt og lure på hva som egentlig skjedde.. får jeg svar?? Nope..
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 Hadde nok gjort det samme som deg. Greit nok at han ikke er interessert, men dannelse må han vel ha. Mye lettere å komme seg videre om han bare sier at han ikke orker mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå